سید علی سیدی  عصر یکشنبه دربازدید از کانون شهید فهمیده کرج اظهارداشت: در این کانون ها برنامه های متنوع و با کیفیتی در زمینه های مختلف اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه فردا سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی استان البرز درکانون شهید فهمیده کرج افتتاح می شود، یادآورشد: درکانون ها ی فعال  استان ها  تلاش شده تا توجه ویژه ای به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت ازکالای ایرانی و شعارهر دانش‌آموز یک مهارت شود.

سیدی  یادآورشد: انتظار می رود با توجه به جمعیت بالای  دانش آموزی کشور به خصوص در استان هایی چون البرز  شاهد حضورپرشور و فعال دانش آموزان در کانون های فرهنگی تربیتی در طول سال باشیم.

سیدی تصریح کرد: تراکم استقبال دانش آموزان و والدین از برنامه های کانون های فرهنگی تربیتی همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی برای پرکردن اوقات فراغت دانش 

رئیس اداره کانون های فرهنگی تربیتی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ایجاد فضای شاد را برای دانش آموزان می توان در کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی وابسته به آموزش و پرورش تجربه کرد.

وی  گفت : ضرورت دارد در مدارس کشور اهداف، برنامه ها و خدمات کانون های فرهنگی تربیتی برای دانش آموزان و والدین تبیین شود تا شاهد حضور پرشور دانش آموزان در این مراکز مهم و تاثیرگذار باشیم.

وی افزود: در۲ سال گذشته برنامههای گسترده ای برای سازماندهی کانون های فرهنگی تربیتی به خصوص در بخش نیروی انسانی و برنامه های آموزشی و مهارتی در کشور اجرایی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز گفت: فردا سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی البرز درکانون استانی شهید محمد حسین فهمیده درکرج برگزار می شود.

فرشته فهمیده یادآورشد: کانون ها می توانند زمینه برقراری مهارت های ارتباطی و حرفه ای و فعالیت های گروهی و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان را مهیا کنند.

وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی تربیتی با هدف آموزش مهارت ها و فعالی تهای مختلف فرهنگی، هنری وعلمی درفضای بدور از استرس و در ساعات غیر مدرسه تاسیس شدند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: در این استان ۱۲ کانون فرهنگی تربیتی فعالیت دارد که سالانه حدود ۳۰ هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.