منصور رحمانیان  مدیرکل هواشناسی استان البرز روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه ضعیف بارشی در منطقه البرز مرکزی است که پیامد آن آسمانی نیمه ابری همراه با مه رقیق، بارش پراکنده و همراه با کاهش آلاینده‌ها خواهد بود.

سرعت وزش باد عصر امروز استان البرز ۲۰ کیلومتر در ساعت، ‌فردا جمعه ۲۴ کیلومتر در ساعت، ‌شنبه ۴۸ کیلومتر در ساعت، یکشنبه ۲۴ کیلومتر در ساعت و دوشنبه هفته آینده نیز ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

وضعیت کیفی هوای امروز استان البرز ناسالم، فردا جمعه ناسالم برای گروه‌های حساس، ‌ شنبه یکشنبه و دوشنبه نیز سالم پیش‌بینی شده است.

دمای کمینه و بیشینه هوای امروز استان البرز بین چهار تا ۱۳ درجه بالای صفر، فردا جمعه بین پنج تا ۱۵ درجه بالای صفر، ‌ شنبه سه تا ۱۴ درجه بالای صفر، ‌یکشنبه چهار تا ۱۵ درجه بالای صفر و دوشنبه هفته آینده بین چهار تا ۱۳ درجه بالای صفر خواهد بود.

آسمان امروز استان البرز قسمتی ابری تا ابری و مه رقیق و هوا آلوده، بعضی ساعات بارندگی، فردا جمعه  قسمتی تا نیمه ابری، وزش باد، بعضی ساعات بارش باران، ‌شنبه صاف تا قسمتی ابری، وزش باد شدید و لحظه‌ای یکشنبه  نیمه ابری تا ابری و دوشنبه نیز نیمه ابری تا ابری، مه رقیق، عصر و شب بارش باران و برف پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.