غفور قاسم پور روز سه شنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات کرج افزود: بر خلاف ترفندهای دشمن باید عمل کنیم و حامی وحدت و انسجام داخلی باشیم.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات تاثیرگذار است، ادامه داد: این دور انتخابات باید قوی تر و با شکوه تر برگزار شود و سطح مشارکت بالایی را شاهد باشیم.
مسوول حوزه های انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با عنوان اینکه انتخابات باید در هر دوره ای یک گام به سمت جلو باشد، تاکید کرد: انتخابات یک امر سیاسی برای تحقق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و اداره امور است، اما در شرایط فعلی یک موضوع دفاعی و به عنوان یک عامل مانور قدرت در عرصه های امنیتی و سیاسی به شمار می رود بنابراین باید قوی تر از ادوار پیشین در این دوره  ظاهر شویم.
قاسم پور گفت: منافع مردم، الزام به قانون و مسیر کلی انقلاب برای بنده اهمیت دارد و سیاست های جاری دولت محترم، وزارت کشور و مقام عالی استان را در راستای اجرای قانون اجرایی خواهیم کرد. 
وی افزود: تحت تاثیر نظرات بی اساس و کاذب و هیجانات کاذب قرار نمی گیریم و با صلابت در مسیر اجرای قانون حرکت می کنیم در این بین انتظار است هر دستگاهی که بعنوان دست اندرکار انتخابات است و وظایف خود را به درستی انجام دهد. 

مسوول حوزه های انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد اظهار داشت: انتخابات مانور قدرت در عرصه امنیتی و سیاسی است از این رو باید بسترهای مشارکت هرچه باشکوه تر مردم را فراهم کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.