عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز افزود: در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش وافری را برای ضربه به نظام اسلامی داشتند و فشارهای بسیاری از سوی نظام سلطه وارد شد اما در تمام این موارد همواره ملت غیور ایرانی با همراهی مسئولان توانستند نقشه های شوم را نقش برآب کنند.

وی ادامه داد: اکنون فضای باز سیاسی از سوی دولت برای گفتن نقطه نظرات فراهم شده و گرانی بنزین تصمیمی کارشناسی بود که سران قوه آن را مورد تایید قرار دادند چنانچه دیدیم در اغتشاشات اخیر صف مردم معترض از صف اخلال گران جدا بود.

شهبازی گفت: تعداد اندکی از اشرار فضای جامعه را غبارآلود کردند، سوخت بهانه‌ای برای رساندن خسارت شدکه در بخش های کوچکی از استان های کشور مشکلاتی ایجاد کرد.

استاندار البرز اظهار داشت: در استان البرز به دلیل اینکه نیروهای امنیتی و اطلاع رسانی به موقع به وظایف خود عمل کردند، با مدارای کامل برخورد شد و مسوولان نظم ، امنیت حضور یافته و اغتشاشات پایان یافت.

وی اضافه کرد: با همت مردم و مسئولان خسارت ها هرچه بیشتر جبران و امنیت مضاعف تر می‌شود.

شهبازی با تاکید بر رصد و کنترل بازار گفت: تیم های بازرسی در این زمینه باید هرچه فعالتر عمل کنند و با بررسی ذخایر انبارها و وضعیت حمل و نقل موانع بر سر راه خدمات دهی به مردم را بردارند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است تدابیر جدی در زمینه راه اندازی شبکه‌های اینترنت خانگی با هدف جلوگیری از بروز شایعات صورت گیرد.

استاندار البرز ادامه داد: بازدیدها از وضعیت بازار و برنامه‌ریزی برای کنترل قیمت‌ها هر چه بیشتر صورت گیرد بطوریکه با این برنامه‌ریزی ها جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی دوبار برگزار شود.

وی یادآورشد: امروز در استان البرز شاهد برگزاری امنیت کامل هستیم و دستگاه‌های امنیتی سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات با روحیه مدارا و مردم ،اجتماع محوری امنیت را تحت کنترل دارند.

هیچ کمبودی در نهاده‌های مصرف مردم نیست 

شهبازی اظهارداشت: هیچ کمبودی در نهاده‌های مصرف مردم نداریم و جهاد کشاورزی، صنعت و معدن نظارت بر تولیدات به صورت مستمر داشته و اکنون روال عادی شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید بسیج شوند تا قیمت‌ها افزایش نیابد و دراین زمینه پایش نرخ تاکسیرانی و سرویس‌های حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری ضروری است.

استاندار البرز گفت: طرح افزایش قیمت بنزین پشتوانه کارشناسی دارد و مقام معظم رهبری نیز دراین زمینه توضیحاتی داشته است و اجرای آن نیز مورد توافق مجموعه نظام اسلامی بوده و هیچ کالای دیگری به تبع این افزایش قیمت نباید افزایش یابد.

شهبازی اظهارداشت: در زمینه توسعه اقتصادی یکی از مولفه های مهم کنترل قاچاق کالا است که دراین زمینه رتبه خوبی را دراستان البرز شاهد هستیم .

تحریم‌های حداکثری تاثیری ندارد 

استاندار البرز درادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: اکنون در جنگ اقتصادی به سرمی بریم بنابراین تحریم‌های حداکثری دشمنان در صورت اتکاء بر توان داخلی تاثیری نخواهد داشت و باید راهکارهای اساسی را دراین زمینه پیدا کرد.

وی یاد آور شد: دشمنان به دنبال آزار روحی و روانی مردم با شایعات هستند بنابراین با بررسی ذخایر موجود و اطلاع رسانی دراین زمینه باید دشمنان را ناکام ساخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.