علی درویش پور روز چهارشنبه در نشست مجمع خیرین دانشگاه فرهنگیان البرز افزود: توسعه کشور نیازمند تحول نظام آموزشی است بنابراین لازم است نسبت به این حوزه اهتمام جدی داشته باشیم. 

وی با تاکید براینکه استاندار به جد پیگیر مشکلات دانشگاه فرهنگیان البرز است، ادامه داد: معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور و تربیت نیروی انسانی نقشی کلیدی دارند به همین دلیل باید بسترهای لازم و شرایط مطلوب برای آموزش معلمان فراهم شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: پرورش نیروی انسانی زبده و مجرب برای تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم و ظیفه‌ای  سنگین و رسالتی بسیارمهم است که بر عهده اداره آموزش و پرورش قرار دارد. 

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی واگذاری مدرسه همجوار پردیس امیرکبیر خواهران به دانشگاه فرهگیان در دست اقدام قرار دارد و در اولین فرصت این مدرسه به پردیس امیرکبیر واگذار خواهد شد و با تکمیل پروژه قلم  واگذاری مدرسه به پردیس خواهران در اسرع وقت صورت خواهد گرفت. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت : جانمایی دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار دارد و  لازم است محل احداث دانشگاه در مکانی مناسب و در خورشان معلمان انجام شود. 

۲ هزار و ۹۰۰ کد مدرسه دراستان البرز وجود دارد که ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ درآنها مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.