به گزارش خبرآنلاین، عزیزاله شهبازی در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات پیش رو در این شرایط حساس کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار است، افزود: جلب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، بار دیگر بر قدرت چانه زنی مسئولان نظام در مجامع بین المللی می افزاید.
وی ادامه داد: اکنون همدلی و هم افزایی خوبی در البرز حاکم است از این رو تمام تلاش خود را برای حفظ و بسط این فضا به کار می بندیم.
شهبازی گفت: اتحاد و انسجام دستگاه های اجرایی استان برای ایجاد بسترهای رفاه و ارتقا معیشت در جهت کسب رضایتمندی مردم موجب امیدآفرینی می شود.
وی افزود: همواره اختلاف نظر بین هیات های اجرایی و نظارت انتخابات بوده ولی نقطه اشتراک تمامی برگزارکنندگان انتخابات جلب مشارکت حداکثری مردم در نهایت سلامت، امنیت و آرامش است.
استاندار البرز اضافه کرد: باید در نظر داشته باشیم که جلسات خروجی عملیاتی و ملموس برای جامعه داشته باشد تا امید بین مردم گسترش یابد.
وی گفت: در شرایط کنونی تمامی مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم با اتحاد و همدلی وارد عمل شده اند.
شهبازی افزود: باید افرادی دلسوز، متعهد، مسئولیت پذیر، شجاع، قانونمند و پایبند به سیاست های دولت و نظام مبنی بر رعایت اصل بی طرفی برای هیات های اجرایی معرفی شوند چراکه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
وی عنوان کرد: در برخی شهرستان های البرز آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد و ما استقبال می کنیم چراکه سرعت و امنیت بالاتری دارد.
استاندار البرز در خصوص حواشی فضای مجازی، گفت: از فرمانداران و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار می رود که درگیر حواشی فضای مجازی نشوند و بجای مقابله با هجمه ها، مراقب عملکرد و رفتار خود باشند چراکه در دنیای امروز نمی توان از گردش آزاد اطلاعات جلوگیری کرد.
وی افزود: اخبار و موضوعاتی که در فضای مجازی جریان دارد، تا زمانی که به آبرو و سلامت افراد آسیبی نزند، نیازی به مقابله ندارد.
وی گفت: در انتخابات پیش رو بستر لازم را مهیا می کنیم که تمامی کاندیداهای قانونی در نهایت امنیت و آرامش بتوانند فعالیت کنند ولی با تخلفات نیز طبق قوانین مربوط به انتخابات برخورد خواهیم کرد.
استاندار البرز افزود: آموزش دست اندرکاران برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در اسرع وقت دنبال شود.
در این نشست فرمانداران و روسای تمامی کمیته ها از روند اقدامات خود گزارش ارائه دادند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1291191
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.