غفور قاسم پور شامگاه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران کرج افزود: صیانت از جان وحقوق مردم همواره مورد تاکید استاندار البرز بوده و دراین زمینه لازم است دستگاه های اجرایی پیگیری های بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد:  مدیران حوزه بحران قوانین این بخش را به جدیت مورد مطالعه قرار دهند و بحث مدیریت بحران  در شهرستان کرج از موضوعات اولویت دار است.

قاسم پور گفت:  بروز سیل در بسیاری از استان های کشور را درسالجاری داشتیم که باید از این حوادث تجربه کسب کرد و با آمادگی بیشتری درشهرستان برای مقابله با حوادث طبیعی تلاش کرد.

وی اضافه کرد: بازدیدهایی که در بارندگی اخیر از سطح شهرستان کرج بود حاکی از کم کاری دربرخی از مناطق بوده که لازم است تدابیر جدی دراین زمینه صورت گیرد.

فرماندار ویژه کرج خاطرنشان کرد: در بخش مدیریت بحران|، کنترل سیلاب باید مصوبه  شود و این موضوع مهم با توجه اعلام هواشناسی مبنی بر بارش های شدید به جد دنبال می شود.

وی گفت: بنابراین لازم است با هدف کنترل هرچه بیشتر وضعیت شهرستان کرج و مدیریت حوادث در مواقع بحرانی برگزاری مانور از سوی دستگاه های اجرایی مختلف در دستور کار قرار گیرد.

قاسم پور اظهار داشت: براساس تجارب گذشته در کرج شاهد  ریزش سنگ و رانش کوه بودیم که باید اقدامات لازم برای کاهش خسارت هادراین زمینه صورت گیرد اگر چه دراین بین نباید از بازدید های میدانی از امکانات موجود غافل شد.

وی یاد آورشد: باید بسیاری از امکانات مورد نیاز در مواقع بحرانی به روز رسانی شود تا در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم.

فرماندار ویژه کرج افزود: با هماهنگی شهرداری در تلاش هستیم تا مشکل آبگرفتگی که در بارش های اخیر با آن مواجه بودیم برطرف شود

استان البرز در معرض ۲۱ حادثه طبیعی قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.