علی درویش پور روز شنبه در نخستین نشست کمیته آموزش ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز افزود:  با توجه به  فرمایشات رهبر معظم انقلاب ،استاندار البرز درزمینه  مشارکت حداکثری و برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات به جد پیگیر اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده در این حوزه است.

وی اظهار داشت: براین اساس  کمیته آموزش ستاد انتخابات تشکیل و جلسات آن به طور مستمر برگزار خواهد شد. 

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تنها با تلاش دستگاه های متولی میسر است گفت: نمود واقعی مقاومت مردم در برابر اعمال تحریم های ظالمانه از سوی استکبار جهانی با مشارکت حداکثری در انتخابات متجلی می شود. 

درویش پور گفت: برگزاری سالم  انتخابات و تامین امنیت  مستلزم اشراف و تسلط کامل در حیطه مسئولیت دستگاه های متولی است. 

معاون  هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود : با اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی مشخص می توان انتخاباتی متمایز با محوریت مشارکت حداکثری برگزار کرد. 

وی خاطر نشان کرد: انتخابات، حوزه ای پیچیده و حائز اهمیت است که نیازمند برگزاری دوره های آموزشی برای تمام دست اندر کاران به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن است.  

درویش پور گفت: کارگاه های آموزشی باید در سه سطح مسئولان و کارشناسان فرمانداری ها ، بخشداری ها، کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات بر اساس سرفصل های مرتبط با این حوزه ، عوامل اجرایی و مسئولان شعب اخذ رای برگزار شود. 

وی ادامه داد:علاوه بر برگزاری دوره های  آموزشی،توجیحی ارسال پیامهای آموزشی بهطور روزانه  به تمام مسئولان برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گیرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: مردم ذی نفع اصلی انتخابات محسوب می شوند و باید تولید محتوای آموزشی و تبلیغی برای اطلاع رسانی و آموزش شهروندان با همکاری رسانه ها انجام پذیرد. 

وی تاکید کرد:بعد از قطعی شدن اسامی نامزدها  جلسات توجیهی برای نامزدهای انتخاباتی برگزار شودو انتظار می رود با همکاری و تعامل کامل تمام دستگاههای اجرایی و با بکارگیری تمامظرفیت ها و امکانات شاهد برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات و حضور حداکثری مردم استان البرز باشیم. 

در پایان این نشست طی احکامی از سوی استاندار البرز اعضا کمیته آموزش ستاد انتخابات استان مشخص شدند.

همچنین اعضای هیات نظارت برانتخابات البرز نیز مشخص شده اند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزارمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.