ناصر مقدم بااشاره به کلنگ‌زنی سه پلاتو تئاتر در محوطه ارشاد البرز در سال۹۷ گفت: محل تأمین اعتبار این پلاتوها از سفر ریاست محترم جمهور به البرز بود که بنا به دلایلی از جمله عدم جانمایی و نقشه مشخص ساخت آن متوقف شده بود.

او با بیان این‌که در سفر رئیس جمهور جزئیات طرح لحاظ نشده و تنها هفتصد مترمربع زیر بنا برای امور فرهنگی و هنری اختصاص یافته بود، افزود: اردیبهشت سال گذشته باهماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشه‌ای تهیه شد زیر بنا به هزار و پانصد و شصت متر افزایش یافت.

مقدم در ادامه با بیان این‌که برای ادامه پروژه با کمبود اعتبارات مواجه بودیم، گفت: به‌دلیل عدم کسب پروانه پرونده ساخت سه پلاتو مذکور به کمیسیونماده صد شهرداری کرج ارجاع داده شد.

او با بیان این‌که نگاه اعضای کمسیون ماده صد نیز نگاه فرهنگی و دلسوزانه است، افزود: کمسیون ماده صد منوط به تأمین پارکینگ برای پلاتوهای تئاترجریمه درنظر گرفته شده را لحاظ نخواهد کرد که باتوجه به فضای موجود در محوطه ارشاد مشکل پارکینگ قابل‌حل است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درپایان گفت: به محض أخذ اعتبارات از وزارت‌خانه ساخت پلاتو آغاز خواهد شد البته اگر اعتبارات استانی هم کفاف پروژه را بدهد مراحل ساخت و ساز را ادامه خواهیم داد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1288271
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.