سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز یکشنبه شب در بیانیه ای ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مردم مومن و انقلابی البرز را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

در این بیانیه اعلام شد که سیزدهم آبان ماه، نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال ۵۷ توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

در روز ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸، به واسطه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان مجاهد این مرزو بوم و دانشجویان پیرو خط امام (ره)، ‌خط مبارزه جدی با استکبار جهانی شکل گرفت و شکست‌های پی در پی آمریکا در حرکات نظامی و دیپلماسی برای نجات جاسوسان حاضر در جاسوس‌خانه آمریکا، اسطوره غیر قابل نفوذ بودن این دولت مستکبر را در هم ریخت و نشان داد که آمریکا را می‌توان با مقاومت، شجاعت، ولایت مداری و اتکاء به مردم شکست داد.

مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند، قله‌های علم و فن آوری را فتح کردند و عزّتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند، امروز با نصب العین قرار دادن نقشه راه رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می روند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.

امروز و پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب، درخت تنومندی شده که ریشه‌های آن در اعماق جان‌های مردم خاورمیانه دویده است و صدای آزادی خواهی ملت ایران به گوش مردمان سایر کشورها نیز رسیده است.  

در حالیکه با جرأت می‌توان صدای خرد شدن استخوان استکبار جهانی و فریاد تنفر ملت‌ها از حکام کاخ سفید را شنید و شاهد افول و فروپاشی شیطانی بزرگ شد ، تا آنجا که امام خامنه‌ای دامت برکاته فرمودند « ۱۳ آبان فرو ریختن هیمنه سلطه‏ ی آمریکایی و استکبار آمریکایی در ایران و در جهان بود».

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با دعوت از اقشار و آحاد ملت عاشورایی و انقلابی استان البرز به ویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان فهیم، زمان شناس و دشمن ستیز برای حضور پرشور و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه و آیین گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و طنین انداز کردن شعار محوری "مرگ بر امریکا" و نمایش نفرت و انزجار خود علیه هیئت حاکمه جنایتکار، تروریست پرور و پیمان شکن کاخ سفید، افول آمریکا را یک واقعیت حتمی، اجتناب ناپذیر و منطبق بر سنت الهی که جامعه بشری سرانجام آن را درک خواهند کرد دانست.

فردا همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، راه‍پیمایی استکبارستیز مردم استان البرز همگام با امت حزب الله در سراسر کشور برگزار می شود.

این مراسم از ساعت ۹ صبح فردا در کلانشهر کرج از میدان توحید این شهرستان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و مردم شهیدپرور به سمت مصلای این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.