فرشته فهمیده روز یکشنبه در نشست ستاد استانی ۱۳ آبان در آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: در مدارس این استان دانش آموزان به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج دانش آموزی  با فرهنگ و تفکر بسیجی و رویدادهای ۱۳ آبان آشنا شدند.
وی خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ماندگار بسیج و ۱۳ آبان نقش بسزایی در پاسداری ارزش ها و دستاوردهای انقلاب از جمله دوران دفاع مقدس دارد.
 استکبار جهانی امروز امید و اراده ملت ما را در جنگ تمام عیار تحریمی – فرهنگی نشانه گرفته است تا روحیه انقلابی در بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان کم رنگ شود.
 شهادت طلبی و روحیه انقلابی از ویژگی های شاخص ملت ایران است که فردا دانش آموزان البرزی همگام با سایر اقشار آن را در مقابل مستکبران به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار دانش آموز البرزی فردا در کنار معلمانشان ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهد، خاطرنشان کرد: در ۱۰ غرفه آموزش و پرورش دستاوردهای انقلاب و رویدادهای ۱۳ آبان به تصویر کشیده می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: دانش آموزان در روز ۱۳ آبان  تحریم‌های ناجوانمردانه و غیر انسانی را بر علیه کشور عزیزمان ایران به زبان شعر، سرود ، نقاشی و دکلمه محکوم می کنند.
فهمیده افزود: اقدامات لازم برای حضور پورشور و آگاهانه دانش آموزان البرز در راهپیمایی ۱۳ آبان فراهم آمده است تا اعلام کنند در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می کوشند و ثابت قدم هستند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان در این روز ظلم ستیزی ، مبارزه با استکبارو حق طلبی را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار می دهند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.