مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این آیین  اظهارداشت: امروز سالروز شهادت اسوه دانش آموزان انقلاب اسلامی، شهید « محمد حسین فهمیده» به عنوان روز بسیج دانش آموزی تعیین شده است تا مردم به خصوص نوجوانان با فرهنگ بسیجی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
فرزاد شعبانی خاطرنشان کرد: شهید فهمیده، از افتخارآفرینان ملی و همیشگی این سرزمین به شمار می آید که امروزه با توجه به گام دوم انقلاب ، ضرورت دارد همه ما به خصوص دانش آموزان ازوی الگوبرداری کنیم.
وی بیان داشت : این نوجوان فداکار در سن ۱۳سالگی با عملیات استشهادی در مواجهه با تانک‌های مهاجم عراقی در سال۱۳۵۹ در خرمشهر به شهادت رسید.
شعبانی گفت: امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب، پایه تشکیلاتی را در ایران بنا نهاد تا از این نهال تازه رشد یافته حفاظت کند تا به درختی تنومند تبدیل شود.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج تصریح کرد: شهید محمد حسین فهمیده نوجوانی ایرانی، مسلمان، دیندار و دین باور بود که نامش در تاریخ، به همراه نام همه قهرمانان مبارز و خستگی ناپذیر میان ملت ها و در شمار شهیدان نام آشنا، چون شهیدان والامقام دشت خونین کربلا ثبت شد.
وی عنوان کرد: دانش آموزان بسیجی وار در راهپیمایی ۱۳ آبان آبان حضور پیدا می کنند تا بار دیگر ولایت مداری خود را به نمایش بگذارند.

در این آیین دانش آموزان با امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند و زندگینامه شهید محمد حسین فهمیده نیز قرائت شد.

آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ۵۵ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.