فرشته فهمیده روز چهارشنبه در نشست با کارکنان حوزه معاونت پرورشی البرز اظهارداشت: دانش‌آموزان بسیجی امروز باید بدانند که رسیدن به روزهای خوش پیروزی در گرو حرکت جهادی در عرصه تعلیم و تربیت است که همواره رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.
وی با اشاره به اینکه به نام روز نوجوان و شهادت شهید محمد حسین فهمیده  نامگذاری شده ،خاطرنشان کرد: یاد و خاطره ۳۶ هزار دانش آموز را گرامی می داریم زیرا با فداکاری این عزیزان موجی از وحدت، همدلی و ولایت مداری بوجود آمده است.
فهمیده بیان داشت: در میان داوطلبان عرصه دفاع از کشور در هشت سال جنگ تحمیلی، دانش‌آموزان بیشترین حضور را داشته و به یادگار گذاشتند که توانستند با فداکاری‌ های خود، نامشان را در کنار مردان بزرگ این دیار قهرمان‌ پرور به ثبت برسانند.
وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با غیرت و شجاعت از پشت میزهای درس داوطلبانه نه به اجبار برخاستند و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.
معاون آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: حضور این نوجوانان دلیر در میدان دفاع از میهن اسلامی ایران ، تصاویری ماندگار در تاریخ ایران به یادگار گذاشته است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: بسیج دانش آموزی ، یک نهاد آموزشی است که با برنامه های مدون و ایجاد پایگاه های علمی سعی دارد گام موثری در ارتقای توان علمی دانش آموزان داشته باشد.
فهمیده تاکید کرد: امروز بسیج دانش‌آموزی وارث آن ولایتمداری آمیخته با بصیرت و وظیفه‌ شناسی است که می‌باید با بهره‌ گیری از آن تجربه موفق و تاریخی، نقش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی که برافراشتن پرچم اسلام بر فراز بام جهان است ادامه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.