حمیدوند فردی را به عنوان معاونش معرفی کرده که تجربه کافی در بحث انتخابات دارد ولی با مخالفت استاندار البرز مواجه شده است و مناقشه در رابطه با این فرد موجب استعفای مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری شده است.

حمیدوند ۱۷ اردیبهشت سال جاری با حکم عزیزالله شهبازی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز را بر عهده گرفته بود و کمتر از شش ماه در این حوزه مشغول بود.

در روزهای گذشته نیز جواد صادقلو به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری البرز منصوب و در فاصله چند ساعت به عنوان سرپرست فرمانداری نظرآباد معرفی شد.

انتصاب مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بیش از دو هفته دوام نیاورد و محنایی هم رفتنی شد.

سعید ناجی هم که ۱۱ فروردین ماه سال جاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز شده بود به یک باره و بدون مشخص شدن دلیل قطع همکاری از البرز رفت و معاون استاندار هرمزگان شد.

در روزهای گذشته آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این رفت و آمدهای پی در پی نشان را نشان از عدم ثبات مدیریتی و ناپختگی مدیران استان دانست.

در حالی که کمتراز ۵ ماه به انتخابات مجلس باقی مانده است استانداری البرز هنوز معاون سیاسی، امنیتی ندارد و در حالی که بخش اصلی امور اجرایی انتخابات بر عهده مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری است این مدیرکل هم استعفا داد تا نگرانی در رابطه با برگزاری انتخابات در این استان تشدید شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1282485
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.