عزیزاله شهبازی شامگاه شنبه در نشست ستاد انتخابات البرز افزود: فرمانداران در ۶ شهرستان البرز به جد مراقب اعمال و رفتار خود باشند و در ارتباط تنگاتنگ با مردم از مشکلات و دغدغه های آنها آگاه شوند و نسبت به حل آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در انتخابات  سد راه کسانی خواهیم شد که برای مطرح کردن خود وعده های واهی می دهند و با سیاه نمایی و تخریب به دنبال رای هستند.

شهبازی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در البرز داریم، افزود: اعضای هیات اجرایی انتخابات مکلف به مرور قانون انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع اعضای هیات اجرایی انتخابات البرز افرادی دلسوز، انقلابی، جهادی و مکتبی هستند، افزود: امید است این نیروهای خدوم تا پایان راه همپا، همدل و منسجم بمانند.

استاندار البرز ادامه داد: ممکن است اختلاف سلیقه بین هیات های اجرایی و نظارت انتخابات وجود داشته باشد ولی نقطه مشترک تمام دست اندرکاران انتخابات برگزاری انتخاباتی همراه با آرامش، سلامت، امنیت و مشارکت بالا است.

شهبازی گفت: با بررسی انتخابات گذشته هیچ گونه ابهام و خطایی در برگزاری انتخابات ندیدم ولی به طور قطع در پایان هر انتخاباتی برخی افراد که به مقصود نرسیده اند به دنبال حاشیه سازی و مقصر جلوه دادن دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستند.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته روند اقدامات و برنامه های هیات های اجرایی و نظارت و همچنین میزان آمادگی آنها برای برگزاری این رویداد مهم را مثبت ارزیابی می کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات، قانون بسیار صریح و روشن است و همچنین منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور راهبردهای لازم را ارائه می دهد.

وی گفت: از ابتدای سال در تهدیدهای سیل و تحریم ها و همچنین برگزاری اجتماع بزرگ اربعین مجموعه مسئولان با هم همدل و همراه بودند و به طور حتم در انتخابات نیز این تعامل و وحدت ادامه خواهد داشت.

شهبازی افزود: اکنون تمام مسئولان نظام در یک کشتی نشسته و برای مقابله با دسیسه های نظام سلطه متحد و منسجم هستند.

وی تاکید کرد: براساس قانون، منویات مقام معظم رهبری، تاکیدات رئیس جمهوری و دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور در انتخابات پیش رو هیچ سوگیری نخواهیم داشت.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.