ابراهیم نوروزی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: بسیج رسانه در استان البرز بالغ بر ۵۲۴ عضور دارد که جامعه هدف ما در ۱۲ عنوان دسته بندی می شوند.

وی با بیان اینکه اعضای بسیج رسانه تنها خبرنگاران نیستند، افزود: تمام افرادی که در افکار عمومی تاثیر دارند مانند فعالین رسانه، سردبیران و سرپرستان رسانه نیز می توانند عضو بسیج رسانه شوند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: بسیج رسانه در استان البرز هفت سال است که فعالیت می کند و اکنون در ۷ شهرستان  استان کانون های فعال دارد.

نوروزی بیان کرد: جذب و ساماندهی اعضاء، برگزاری  برنامه های تفریحی، آموزشی و کلاس های سواد رسانه از جمله خدمات ارائه شده  می باشد.

وی گفت: علاوه بر برنامه های آموزشی جشنواره ابوذر نیز چندین سال است که در استان برگزار می شود و نفرات برتر نیز به جشنواره کشوری معرفی می شوند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتخابات امر مهمی  است و برای داشتن فضایی  بدور از بداخلاقی و تاثیرگزاری هجمه های دشمنان برخی فاکتور ها نیاز است که رسانه ها در خلق این فاکتور ها بسیار تاثیرگزار هستند.

رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: قلم رسانه ها ارزشمند است و نباید فروخته و یا به هرطریقی چرخانده شود، بلکه باید به منافع ملی، کشوری و استانی توجه کنند.

وی  با اشاره به اینکه نقد با تخریب متفاوت است، خاطر نشان کرد: مطالبه گری یکی از خصوصیا اهالی رسانه است که باید چه در زمان انتخابات و چه در دیگر ایام انجام شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1281238
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.