کریم حمیدوند روز چهارشنبه در اولین نشست اتاق فکر رسانه ای استان البرز افزود: در انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو، رعایت امانت داری و بی طرفی در نهایت امنیت و آرامش، میزان مشارکت مردم را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی همجه های تبلیغاتی دشمنان که از جهات دیگر ناکام مانده اند، سبب شده که حتی اقدامات مثبت و موثر دولت و نظام نیز مورد نقد قرار گیرد.

حمیدوند گفت: اکنون اینجا جمع شده ایم تا به عنوان افرادی که دلمان برای رشد و آبادانی کشور می تپد، راهکارهایی برای مقابله با فشارهای تبلیغاتی دشمنان نظام و مردم اتخاذ کنیم تا مردم تحت تاثیر هیاهوهای مخرب قرار نگیرند.

وی با اشاره به جلساتی که در وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پیش رو برگزار می شود، افزود: در این نشست ها البرز اعلام کرده که آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات الکترونیکی دارد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز اضافه کرد: در انتخابات ا لکترونیک درصد خطا بسیار پایین و امنیت بالا است بنابراین به طور قطع این امر به نفع برگزار کنندگان و مردم خواهد بود.

وی گفت: ستاد انتخابات البرز برای انتخابات پیش رو تاکنون ۶ جلسه برگزار کرده و استاندار با حضور در تمام این نشست ها اخطارهای لازم را به ستاد اجرایی داده اند و در صورت مشاهده هر گونه خطا با قدرت و جسارت ذاتی وارد عمل شده و نسبت به توبیخ و عزل مسئول خطاکار اقدام می کنند.

حمیدوند با تاکید بر اینکه مردم از صداقت استقبال می کنند، خاطرنشان کرد: امید است با همراهی رسانه ها بتوانیم بر هیاهوی معاندان غلبه کرده و مردم را با واقعیت ها رو به رو کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه جاری برگزار می شود.

همچنین ترکیب اعضای هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز مشخص شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.