تشکیل شورای متناظر هماهنگی روابط عمومی فرمانداری‌ها در شهرستان‌های استان البرز، پایش مطالبات مردمی از کانال روابط عمومی های این فرمانداری ها از جمله موضوعات مهمی که ازسوی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز در ۶  شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد، کرج، طالقان، فردیس و اشتهارد به بحث وتبادل نظر گذاشته شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز روز چهارشنبه دراین نشست گفت: استاندار البرز نگاه ویژه‌ای به حوزه اطلاع رسانی دارد واین  استان  نیز از منظر مسئولان کشورو  استانی جدای از پایتخت سیاسی کشور نیست چرا که تهران و البرز 2 استان تأثیرگذار بر یکدیگر هستند. 
حسین رحمانیان افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل انتخابات اولین اولویت در ماموریت ویژهی پیش رو ،« بازخوانی قانون انتخابات» است که  روابط عمومی‌ها باید با اشراف کافی به قانون انتخابات اطلاع رسانی کنند. 
وی گفت: در انتخابات پیش رو نیز این روابط عمومی فرمانداری ها هستند که از بدنه دولت، تنور انتخابات را گرم می کنند و موج آفرین مشارکت پر شور مردم برای حضور در پای صندوق های رأی خواهند بود. 


رحمانیان، در ادامه ضمن تبیین سیاست های استاندار البرزدر بحث اطلاع رسانی، افزود: هر برگ رأی، حمایت از خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی است و در شرایطی که از هر سو با تهدیدهای دشمنان مواجه هستیم، با استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها در حوزه  اطلاع رسانی می توانیم، توطئه‌ها را خنثی کنیم. 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در ادامه با بیان اینکه البرز آخرین استانی است که در کشور تشکیل شده است و از حیث ساختار  و تشکیلات اداری باید به استحکام و تقویت بنیادین برسد، انتخابات پیش رو را فرصتی برای پایش شرایط روابط عمومی ها در بدنه ی فرمانداری ها عنوان کرد.

وی گفت: فرمانداری‌ها با هنر خود، ابزارها، امکانات بصری و مکتوب  باید فضای اجتماعی شهرستان‌ها را به سمت اتمسفر انتخابات سوق دهند اما نگاهمان نیز به فعالیت‌های حوزه اطلاع رسانی مقطعی نیست.

رحمانیان اضافه کرد: درصدد ایجاد نهادسازی بنیادین در ساختار روابط عمومی های استان البرز هستیم در واقع، انتخابات فرصتی برای تقویت بدنه روابط عمومی فرمانداری های استان خواهد بود.
وی در ادامه روابط عمومی فرمانداری ها، ادارات و رسانه ها را سه ضلع اصلی در مانور اطلاع رسانی پیش رو معرفی کرد و گفت: یکی از وظایف روابط عمومی های فرمانداری های استان البرز، ایجاد هماهنگی بین خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با خبرنگاران و روابط عمومی ادارات است و اگر این اقدام بصورت ریشه‌ای صورت گیرد، آینده استان البرز را در حوزه ی اطلاع رسانی بیمه خواهد کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با اعلام حمایت همه جانبه از روابط عمومی‌های فرمانداری ها، دستور تشکیل شورای هماهنگی متناظر روابط عمومی ها در شهرستان‌های استان را صادر کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفنده ماه جاری برگزار می‌شود.

همچنین ترکیب اعضای هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز مشخص شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.