سرهنگ غلامعلی شرق ضمن تسلیت اربعین حسینی و رحلت پیامبر (ص)، اظهار کرد: در روز اربعین به دلیل حرکت هیئت‌های عزاداری در شهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی در تقاطع مصباح، میدان توحید و تقاطع کارخانه قند به بلوار امام زاده حسن (ع)، بلوار هوشیار ضلع جنوبی بلوار امام زاده محمد (ع) حد فاصل ۴۵ متری گلشهر تا میدان دفاع مقدس و امام زاده طاهر (ع) اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان البرز از شهروندانی که قصد حضور در مراسم‌های روز اربعین را دارند خواست با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در مناطق یاد شده از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرهنگ شرق اضافه کرد: باتوجه به تعطیلی ایام پیش رو، پیش‌بینی می‌شود سفرهای برون شهری از امروز بعد از ظهر آغاز و افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان با پایتخت است، گفت: در روزهای تعطیل شاهد افزایش حجم ترافیک خواهیم بود به همین دلیل از مردم می خواهیم نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز انجام معاینه فنی خودرو، دارا بودن تجهیزات زمستانی، سرعت مطمئن و استراحت راننده هر دو ساعت یک بار از جمله نکاتی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1275113
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.