به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرج با بیان اینکه امروزه تهاجم فرهنگی یکی از حربه‌های دشمن است، افزود: در دوران دفاع مقدس صدای تیرهای دشمن شنیده می‌شد اما اکنون تهاجم فضای مجازی به ظاهر صدایی ندارد.

وی ادامه داد: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان توسط دستگاه‌های مختلفی در کشورمان صورت می‌گیرد و نیروی انتظامی نیز به عنوان متولی، اقدام‌های موثری در این خصوص انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه از کشف ۹ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال در این استان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در سال گذشته در راستای کاهش مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز ۱۵ تن انواع این مواد را در داخل و خارج از استان کشف کرد.

سردار محمدیان با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۹ هزار نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در ماه اخیر ۷۰ طرح مختلف توسط فرماندهی انتظامی البرز در مناطق آلوده مواد مخدر انجام شده است.

وی از سلامتی و امنیت به عنوان ۲ نعمت مهم یاد کرد و اظهار داشت: بخشی از تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و مردم از این نیرو به عنوان سازمان انقلابی انتظارهایی دارند.

وی افزود: همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه‌های مختلف سبب شده تا ایران اکنون امن‌ترین کشور منطقه خاورمیانه باشد.

سردار محمدیان با یادآوری حدود ۱۷۰ ماموریت کلی و ۷۰۰ ماموریت جزئی نیروی انتظامی در فضای واقعی و مجازی خاطر نشان کرد: نمایندگی رهبری و عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز برنامه های متعددی دارد و امیدواریم با تحقق مجموعه فعالیت‌ها، نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی ایران حرکت کند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه نباید در تصادفات رانندگی فوتی داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به حداقل رسیدن تلفات جاده‌ای تاکید کرده‌اند اظهار داشت: خادمان مردم در استان البرز موفق شدند تلفات انسانی در تصادفات را نسبت به سال گذشته ۱۹ درصدکاهش دهند.

وی با قدردانی از حمایت‌ و همکاری‌های مطلوب مردم با نیروی انتظامی تصریح کرد: این نیرو برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

۱۱ الی ۱۷ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.