به گزارش ایرنا، سرداریوسف مولایی روز پنجنشبه در آئین افتتاح کلینیک صنعت، معدن و تجارت سازمان بسیج مهندسین البرز که با همکاری اتاق بازرگاانی و جهاد دانشگاهی دانشگاهی البرز به  نتیجه رسیده است، اظهار داشت:  دشمن تصمیم گرفته است که ارکان قدرت ما را سست کند و در یک طرح دوازده گانه نخست مسائل نظامی و در ادامه فشار بر یکی از ستون های نظام که اقتصاد کشوراست هدف فشارقرار داد.

وی درادامه با تاکید بر اینکه در کلینیک صنعت نباید ذهن ها به سمت تئوری های ناهمسان با کشور حرکت کند، افزود: در کلینیک  صنعت باید عملیاتی کار کرد.

مولایی با اشاره به اینکه می دانیم برخی مسئولین نسبت به مشکلات بی تفاوت بوده و به جای ایثارگری سوداگر هستند، گفت: عده ای که در مسئولیت های مختلف  کشورحضور دارند اجازه داده می دهند کالاهایی از خارج وارد ایران شود؛ چون از این طریق تجارت می کنند، این افراد اجازه تولید آن کالا درداخل کشورمان را نمی دهند و  سنگ اندازی می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز  عنوان کرد: گاهی در کشور اهالی صنعت از بی توجهی و بی دقتی برخی مسئولین به این حوزه گلایه مند هستند؛ چون این مسئولین سوداگر بوده  و این باور را دارند که تجارت بهترازساخت و تولید است.

وی با اشاره به اهمیت تکیه بر ساخت و تولید در کشورادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس از جمله این ظرفیت های ایجاد شده در کشورمان است  که در دنیا نمونه است و در سال جاری در زمینه میعانات گازی توان تولید برای نصف کشور را دارد.

۷۴۱۱/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.