احسان اله حاجی پور  روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شهرستان ۶ موکب  در شهر نجف و سه موکب در شهر کربلا دایر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این موکب ها ۱۲ روز قبل از اربعین حسینی تا ۲ روز پس ار آن دایر خواهند بود،خاطرنشان کرد: برای پذیرایی از زائران حسینی  ۱۰۵ خادم شامل ۸۵ مرد و ۲۰ زن از شهرستان ساوجبلاغ به عراق اعزام می‌شوند.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این موکب‌ها در هر وعده از ۲۵۰ هزار زائر پذیرایی خواهند کرد، گفت:  زمینه اسکان ۶ هزار و۶۰۰ زائر اربعین در موکب‎های ساوجبلاغ فراهم میشود. 

وی همچنین از دریافت نذورات مردمی برای تأمین کمک هزینه‌های موکب‌های این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: شماره حساب ۲۶۶۵۹۶۲۱۹ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۳۱۰۳۳ نزد بانک تجارت کوثر نبوت به نام ستاد اربعین شهرستان ساوجبلاغ، آماده دریافت نذورات نقدی مردم است و نذورات غیرنقدی شامل پتو، مواد غذایی و دیگر ملزومات موکب‌ها هم درستادهای فرعی شهرها و روستاها شامل مساجد، پایگاه‌های بسیج و دهیاری‌ها قابل دریافت است.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوجبلاغ از زائرین حسینی خواست: طبق مقررات تمام کسانی که قصد حضور در پیادهروی اربعین  را دارند در سامانه سماح ثبت نام کنند.

حاجی پور با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین به لحاظ تقویت وحدت و انسجام بین ملت‌های اسلامی افزود: راهپیمایی عظیم اربعین نمادی برای معرفی و انتقال تفکر اسلام ناب و حقیقی به دنیا محسوب می‌شود.

شهرستان ۲۵۰ هزارنفری ساوجبلاغ در غرب استان البرز قرار دارد.

۹۹۳۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.