روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۷۰ خود را به سخنان نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج اختصاص داد و نوشت: در انتخابات مجلس از کسی حمایت نمی‌کنم.

سد کرج نیازی به لایروبی ندارد، کمبود معلم نداریم، برگزاری جلسه آتی اقتصاد مقاومتی منطقه ۶ کشور در البرز، ضرورت بهسازی فضای سبز ورودی‌های شهر کرج، رفع تصرف ۶۴ هکتار از اراضی ملی همجوار با پروژه همت و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس کرج از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله روزنامه پیام آشنا هم مطلبی با عنوان «مطالبه، مطالبه است...» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در مهمترین تیتر شماره ۱۲۷۳ خود به نصب ۲ هزار تابلو از سوی شهرداری کرج پرداخت و نوشت: کوچه‌های شهر با نام شهدا چراغانی می‌شود.

طراحی نرم‌افزار نوبت‌دهی آنلاین اجرای احکام مدنی در البرز، همین مانده بود که به کودکان زباله‌گرد لباس متحدالشکل بدهند! و تاخیر پروژه قطار شهری کرج را هزاران میلیارد تومان بدهکار می‌کند از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«حصر آبادان باید شکسته شود» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۵۹۱ خود آمریکا در مقابل ایران دست به عصا حرکت می‌کند، اروپایی‌ها عملا به تحریم‌های آمریکا وفادار ماندند، آمریکا مانع مذاکره است، طناب‌پیچ شدن سازندگان در رکود مسکن و ترامپ شبیه یک آدم روانی عمل می‌کند را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

روزنامه دنیای هوادار نیز تیتر نخست شماره ۳۱۶ خود را به حاشیه‌های سخنرانی حسن روحانی در سازمان ملل اختصاص داد و نوشت: وقتی لبخند برآمده از «موضع برتر» رئیس جمهور دلگرممان می‌کند را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انخاب کرده است.

آمریکا وجود حمله به ایران را ندارد، توانایی پاسخگویی به هر نوع تجاوز از سوی دشمن را داریم، جای خالی «فهم امنیت ملی» در تولیدات رسانه ای و گلزنان گلنزن! از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.  

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.