به گزارش خبرآنلاین، در آیینی که با حضور دکتر حسین فاضلی هریکندی و جمعی از مدیران قضایی و اداری دادگستری استان برگزار شد از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مطهری مستشار بازنشسته شعبه دو کیفری یک کرج تجلیل به عمل آمد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این آیین با تاکید بر حفظ کرامت و شان بازنشستگان به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در حکم ابلاغ رئیس قوه قضائیه تاکید داشتند باید قاضی و دادگاه عزیز شمرده شوند که برای رسیدن به این هدف، حفظ شان و عزت قضات و کارمندان بازنشسته یکی از مولفه‌های مهم است.

وی افزود: در کنار برنامه‌های محوری بر مبنای سند تحول قضایی، علاوه بر تکریم ارباب رجوع، باید به همکاران قضایی و اداری هم توجه شود که در این‌جا  تکریم همکارانی که عمر خود را برای خدمت خالصانه در دادگستری گذاشته و پس از سال‌ها فعالیت در کسوت قضاوت یا کارمند اداری بازنشسته می‌شوند اولویت پیدا می‌کند.

عالی ترین مقام قضایی استان، تکریم بازنشستگان را عین تکریم کارکنان دانست و بیان کرد: تکریم بازنشستگان این پیام را به کارکنان قضایی و اداری منتقل می‌کند که دادگستری قدردان زحمات کارکنانی است که سی سال از عمر خود را با وجود مشکلات مختلف از جمله حجم زیاد کار و افزایش ورودی پرونده‌ها صرف خدمت خالصانه می‌کنند.

وی در پایان بر نگاه ویژه خود بر بازنشستگان اشاره و متذکر شد: در مدت زمانی که به عنوان رئیس کل دادگستری استان البرز منصوب شده‌ام با اقشار و گروه‌های مختلفی دیدار داشتم که یکی از آن‌ها بازنشستگان دادگستری بود و تلاش شد از نقطه نظرات و تجربیات آن‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1263575
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.