روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۶۷ خود را به کسب مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان توسط علی‌رضا کریمی اختصاص داد و نوشت: افتخارآفرینی دوباره دلاور البرزی.

نمایش اقتدار یک ملت، ربیعی رئیس سازمان صمت البرز شد، دستگیری هکر ۱۶ ساله در فردیس، وام لازم‌ها کجا سر بزنند؟ و ۴۴ هزار کلاس اولی وارد مدارس البرز شدند از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «مهر آغاز دانایی است» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در شماره ۱۲۶۹ خود حضور کلاس اولی‌ها در مدارس البرز را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست انتخاب کرد و نوشت: جشن ۴۴ هزار کلاس اولی در مدارس البرز.

نمایش جلوه‌ای از اقتدار ملت ایران در البرز، استفاده برخی شرکت‌های بستنی‌سازی از اسیدهای چرب مشکوک به منشا خوکی!؟ و اجرای طرح دانش‌آموزی سپند در البرز از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«آغاز سال تحصیلی جدید گرامی باد» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۵۸۷ خود محدودیت‌های هیات همراه رئیس جمهور در سفر به نیویورک و پرسپولیس با گلزن ناشناس فاتح شهرآورد شد را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

روزنامه دنیای هوادار نیز در شماره ۳۱۳ خود دروازه‌بان‌ها نتیجه دربی را درآوردند، و شرمندگی‌اش ماند برای فوتبال ما، ملت ما توان ایستادگی در برابر قدرت‌های مستکبر را دارد و عاقبت تقابل اقتصادی آمریکا و چین چیست؟ را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرد.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.