به گزارش ایرنا،سرهنگ احسان علیزاده روز دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در مصلای امام خمینی (ره) فردیس افزود: جوانان نسل دفاع مقدس گام اول را به طور محکم و استوار برداشتند و امروز نوبت جوانان انقلابی است که با تکیه بر ظرفیت های کشور گام دوم را با اقتدار شروع کنند.

وی اظهار داشت: هدف از انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور حضرت صاحب الزمان (عج)است که برای رسیدن به این هدف  باید از گام دوم انقلاب عبور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گفت: تدبیر مقام معظم رهبری جهاد اعظم ایجاد نهال امید و آرزو در دل مردم است؛ باید نقش خود را در گام دوم انقلاب بیابیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام هشت سال دلاورمردانه با غیرت از این مرز بوم دفاع کردند ، گفت: مسیر گام دوم انقلاب و برای رسیدن به هدف و تاسی به دفاع مقدس نشات گرفته از انقلاب اسلامی و عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) فرهنگی که در آن خودباوری و ولایت پذیری موج می زد.

علیزاده به آرمان های مهم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: زمانی آرمان های انقلابی اسلامی تحقق پیدا می کند که در مسیر گام دوم انقلاب قدم برداریم در حول ولایت و کلام امام را فصل العین قرار دهیم تا به اهداف انقلاب برسیم.

وی به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تنها ابزار نظامی سپاه در ایجاد نمایشگاه اقتدار نظام در این دوران است سایر غرفه ها مفهومی است و سعی شده تلفیقی از عاشورای سال ۶۱ ،دفاع مقدس و آینده انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته هدف دفاع از مرز و بوم بود ، بیان کرد: اما امروز هدف سازندگی در داخل کشور برای مردم محروم ،پیشرفت علم و تکنولوژی و اقتصادی است سپاه و بسیج به سایر ارگان ها و سازمان ها کمک می کند تا بتوانیم در رسیدن به اهداف انقلاب موفق شویم.

علیزاده گفت: این نمایشگاه  دارای ۲۰ غرفه  است که در اختیار حوزه های بسیج خواهران و برداران ،بسیج ادارات مانند اصناف،هلال احمر،گردان امنیتی و گردان امام حسن (ع) گذاشته شده است .

نمایشگاه دفاع مقدس با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه سازان جنگ تحمیلی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شده است.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.