به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران مدرسه صدرای استان البرز، رویکرد مدارس صدرا در پرورش فکری و روحی نسل جوان استان را خوب و مثبت ارزیابی کرد.

مدارس صدار واحدهای آموزشی زیر نظر سازمان تبلغیات اسلامی هستند که در زمینه تحصیل علوم و معارف اسلامی فعالیت دارند.

وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب با هدف ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در نسل جوان، رویکرد پرورشی می تواند نسل جوان جامعه را از قرار گرفتن در معرض آسیب‌های اجتماعی مصون نگه دارد.

ولایی، ضمن تقدیر از زحمات مدیران مدارس صدرای استان گفت: بهره گیری از رویکرد تربیتی و پرورشی در ۲ مدرسه صدرا استان علاوه بر رویکرد آموزشی خوب، منجر به استقبال خوب خانواده‌ها از این ۲ مدرسه شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه در سنوات اخیر بحران ورود به دانشگاه‌ها که به‌عنوان یک معضل بزرگ برای خانواده‌ها بوده، رفع شده است، گفت: خانواده‌ها با بهره‌گیری از مدارس صدرا میتوانند علاوه بر بعد آموزشی بعد پرورشی فرزندان خود را نیز ارتقاء دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: همکاری اداره کل آموزش و پرورش با تبلیغات اسلامی می‌تواند در توسعه و ارتقای کیفی این مدارس اثرگذار باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان ۲ مدرسه صدار در شهرستان کرج و نظرآباد دایر است که امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش بتوانیم این مدارس را در شهرستان ساوجبلاغ، اشتهارد و فردیس نیز دایر کنیم.

حجت‌الاسلام ولایی برحق در پایان با اهداء لوح تقدیر از زحمات خانم امیدی، مسئول مدرسه صدرا کرج و خانم فرهنگ فلاح با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آورد.

۶۱۵۶/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.