شهبازی در مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس که روز یکشنبه در کرج با حضور نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید این استان، افزود: آنچه در این میدان مشهود است، حضور پویا و مقتدر جوانان در گام دوم انقلاب همچون گام اول انقلاب است.

وی با درود به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشور، ادامه داد: ایران اسلامی به پشتوانه همین نیروها، توهم دشمنان مبنی بر اینکه ظرف ۶ روز کشور را تسخیر می کنند، نقش بر آب کرد، آنهایی که قصد داشتند مانع برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب شوند.

شهبازی گفت: برخلاف خواست و دسیسه های دشمنان، اکنون شاهد استمرار سرزندگی و پایندگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: در ۳۱ شهریور ۵۹ که جنگ تحمیلی آغاز شد، ایران اسلامی فاقد حتی سلاح های اولیه بود ولی اکنون به یکی از کشورهای دارای فناوری های نوین و به روز تسلیحاتی دنیا مبدل شده ایم.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون پهباد آنها به محض اینکه وارد مرزهای ما می شود با بیداری نیروهای مسلح، سر به نیست می شود.

وی گفت: استکبار جهانی با راه اندازی جنگ های نیابتی درصدد ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه است ولی ایران اسلامی همچنان با صلابت و قدرت، معادلات آنها را بر هم می زند.

شهبازی افزود: اکنون جمهوری اسلامی الگوی نهضت های آزادی خواه جهان است.

وی عنوان کرد: از وفاق، همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح در استان و پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در البرز برای برقراری و تداوم امنیت و آرامش و برگزاری این رژه قدردانی می کنم.

استاندار البرز گفت: آرزوی توفیق روز افزون و سربلندی جمهوری اسلامی و سربلندی مردم شریف این کشور را دارم.

46
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1261886
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.