به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان البرز که در نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: ۳۱ شهریور یادآور روزهایی از سال ۱۳۵۹ است که همچون گام دوم انقلاب، بار سنگین گام اول انقلاب اسلامی به دوش جوانان این مرز و بوم بود.

وی اظهار داشت:‌ در این روزها به یاد می‌آوریم دورانی را که دشمن ادعای تسخیر ۶ روزه ایران را داشت و جمهوری اسلامی را محور شرارت‌های خود می‌دانستند و به ادعای خودشان نمی‌خواستند اجازه دهند که ما ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم ولی اکنون کجا هستند؟

استاندار البرز گفت: اکنون شاهد هستیم که انقلاب سرزنده و بالنده به مسیر خود با پشتیبانی مردم ادامه می‌دهد در حالیکه در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ما سلاحی برای دفاع از خود نداشتیم و حتی به دنبال سلاح‌های ابتدایی برای دفاع بودیم.

وی ادامه داد: ‌ولی اکنون تبدیل به یکی از کشورهایی شده‌ایم که نرم افزارهایی با فناوری بالا را تولید می‌کند و می‌گوییم که ما هستیم و استکبار را در هم می‌شکنیم.

شهبازی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی به حدی شده که به محض اینکه پهباد آن ها وارد آب های کشورمان می شود با تیر غیب الهی سرنگون می‌شود و به محض اینکه ابرنفتکش ایرانی را توقیف می‌کنند بلافاصله با اقدام سرسختانه جمهوری اسلامی مواجه می‌شوند.

وی اظهار داشت:‌ آن ها برای درهم شکستن قدرت ایران در منطقه جنگ‌های نیابتی به راه انداخته‌اند ولی پس از ۳۹ سال از آغازین روز جنگ تحمیلی توانایی نظامی و قدرت سخت و نرم ایران باعث شده که معادلات منطقه ای را به نفع خود تغییر دهیم.

استاندار البرز گفت: اکنون جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم با صلابت و پرتوان تر از همیشه در غرب آسیا از مرزهای جغرافیایی خود دفاع می کند و یاری کننده نهضت های آزادی بخشی است که به دنبال استقلال و آزادی هستند.

در این آیین از خانواده شهدای نیروهای مسلح استان تجلیل شد و در پایان نیروهای مسلح استان البرز توان های دفاعی و انسانی خود را به نمایش گذاشتند.

۶۱۵۶/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.