پیمان بضاعتی پور در خصوص اخرین اقدامات دنبال شده در پروژه جنگل کاری ارتفاعات باغستان، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین موضوعی که در این پروژه دنبال می شود تامین برق است ‌که تا پایان امسال عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای برق رسانی به محل این پروژه تفریحی - گردشگری انجام شده است، گفت: انشعاب برق خریداری و از طرفی مناقصه عمومی انتخاب پیمانکار برگزار و قرارداد منعقد شده است تا یک پست برق ۲۰ کیلو ولتی را در محل پروژه احداث کند در کنار آن استقرار ترانس های برق نیز انجام می شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با انجام این مهم عملیات برق رسانی به پارک کوهستان، آبشار و برکه ها در محل پروژه جنگل کاری باغستان انجام می شود.

بضاعتی پور افزود: در کنار آن با تیرگذاری و کابل گذاری در مسیر پروژه به سمت چنارک حرکت می کنیم تا روشنایی معابر پروژه نیز تامین شود، از طرفی پارک پایین دست آن پروژه که پارک نهر دلمبر است نیز برق رسانی می شود.  

وی عنوان کرد: بعد از برق رسانی به پروژه جنگل کاری باغستان که به یقین گام مهمی برای تمامی فعالیت ها و سرمایه گذاری ها در این پروژه تفریحی-  گردشگری شهر کرج صورت می گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بیان کرد: در ادامه بر اساس پهنه بندی های طرح که توسط مشاور شهرداری پایه ریزی شده هر قسمت از پروژه برای انجام یک فعالیت خاص در نظر گرفته می شود.

بضاعتی پور با تاکید بر اینکه بعد از تکمیل طرح، آن را به اداره کل راه وشهرسازی ارائه می دهیم تا اراضی جنگل کاری شده باغستان را به ما تحویل دهند، گفت: از هزار هکتاری که با این اداره کل توافق کرده بودیم تا جنگل کاری شود بالغ بر ۸۳۰ هکتار به طور کامل انجام شده و تا پایان سال ۱۷۰ هکتار باقیمانده را نیز جنگل کاری می کنیم.

وی اشاره کرد: همزمان با تکمیل جنگل کاری ها طرح پروژه را نیز به راه و شهرسازی ارائه دهیم تا اراضی جنگل کاری شده را از این مجموعه تحویل بگیریم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تامین زیرساخت های لازم این پروژه در سال جاری انجام می شود تا سال آینده شاهد حضور سرمایه گذاران باشیم.

بضاعتی پور اضافه کرد: در کنار جانمایی فضاهای تفریحی - گردشگری و یا ایجاد باغ گل ها در دل این پروژه مواردی مانند باغ کتاب و یا شهربازی نیز احداث خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1258919
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.