به گزارش ایرنا، گل ریحانی در این مرحله در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان استقلال تهران خواهد بود.

رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی روزهای هفتم و هشتم مهر برگزار میشود.

گل ریحان تنها نماینده استان البرز در رقابت های لیگ دسته یک کشور است و تاکنون توانسته در پنج بازی گذشته خود بدون شکست، ۲ برد، سه مساوی و کسب ۹ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ قرار دارد.

محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در جام حذفی با توجه به اینکه بازیکنان جوان تر انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال را دارند به آنها بازی خواهیم داد.

جوانان گل ریحان در ورزشگاه خانگی با حمایت هواداران البرزی حرف های زیادی خواهند داشت و تمامی تلاش خود را می کنیم تا این تیم را با مشکل مواجه کنیم.

همچنین تیم فوتبال شهدای رزکان که در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور حضور دارد حریف خود را در این قرعه کشی شناخت و به مصاف تیم پیکان می رود.

حمید کریمی مدیر باشگاه شهدای رزکان نیز بیان داشت: بازیکنان این تیم از انگیزه و آمادگی کامل برخوردار هستند و با تمام قدرت به مصاف حریف خود می رویم.

جام حذفی، جام شگفتی ها است اما این اطمینان خاطر را به مردم استان می دهیم که نماینده شان نیز قوی است و خودمان را دست کم نمی گیریم.

وی اضافه کرد: برای شهدای رزکان خوب است که بتواند با تیم های لیگ برتری و لیگ یک رقابت کند و این آمادگی را داریم تا قدرتمندانه در جام حذفی حضور یابیم.

همچنین در هفته اول رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور عصر چهارشنبه شهدای رزکان در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان مس شهر بابک خواهد بود.

منصور بیک وردی رئیس هیات فوتبال البرز نیز در خصوص این قرعه کشی عنوان کرد: برای میزبانی رقابت گل ریحان و استقلال آماده هستیم تا بهترین شرایط را برای برگزاری این رقابت مهیا سازیم.

هدف این است که این دیدار بدون کوچکترین حاشیه ای برگزار و زمینه انجام یک بازی خوب توام با برد نماینده استان برگزار کنیم.

شهدای رزکان نیز میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود، که امیدواریم این تیم نیز هر چه بیشتر از سوی هواداران حمایت تا بتواند با نتیجه از بازی خارج شود.

قرعه کشی لیگ فوتبال بانوان کشور در فصل جدید نیز انجام و هفته اول این مسابقات البرز میزبان آویسا اهواز خواهد بود.

این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم از ۱۹ مهرماه آغاز خواهد شد.

۷۴۱۴/۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.