به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، قادر برجی بیان کرد: اعتبارات عمرانی این سازمان در سه بخش عملیاتی، تعمیرات اساسی و ارتقا هتلینگ بیش از ۴۰۰ درصد افزایش داشته و این امر با پیگیری‌های مقامات ارشد استانی و مدیران ذی ربط تحقق یافته است.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی ۲۶ سال پیش مستقیم وارد درمان شده و فقط ۲۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه داشت اما در شرایط کنونی با افزایش بیش از ۳ برابری مراجعات کیفیت خدمات ارتقا یافته و در حد استاندار ملی شده اما هیچگونه فضای فیزیکی به آن اضافه نشده و همان فضای ۲۶ سال پیش باقی مانده است.

برجی با تاکید بر لزوم افزایش و ارتقای فضای فیزیکی بیمارستان‌های استان، گفت: در تعریف یک چشم انداز دور برای استان، توسعه فیزیکی را به عنوان اولین چشم انداز در اولویت قرار داده و با طرح‌هایی که قرار است به زودی افتتاح کنیم با سه ونیم برابر شدن فضای فیزیکی در انتهای سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ شاهد تحول عظیمی در افزایش زیرساخت‌ها خواهیم شد.

هیچ مشکلی در تأمین داروها نداریم

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل در خصوص نایاب بودن و گران بودن برخی از اقلام دارویی تشریح کرد: در کشور ما نهاد تصمیم گیرنده در خصوص تعهدات بیمه به نام شورای عالی بیمه متشکل از وزیران و رؤسای نهادهای بیمه وجود دارد و اعضای این شورا تصمیم می‌گیرند کدام یک از داروها در لیست نهادهای بیمه گر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه تامین اجتماعی متعهد برای تامین‌ منابع مالی برای داروهای تحت پوشش بیمه است و تهیه دارو بر عهده نهادهای دیگر است، افزود: متعهد هستیم داروهایی که عمومیت دارند و نیاز بیش از ۴۸ درصد از جمعیت استان را تامین می‌کند را فراهم کنیم و در تهیه داروی اکثریت شهروندان در مراکز این سازمان مشکلی نداریم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1256971
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.