روزنامه پیام آشنا در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۴۶۱ خود نوشت: انسداد ۷۵ حلقه چاه غیرمجاز در ساوجبلاغ.

کشف ۶۰۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال در البرز، صعود ۲ تکواندوکار ایران به نیمه نهایی گرندپری ژاپن، ممنوعیت توزیع برنج وارداتی تا پایان فصل برداشت و احتمال تکمیل قطار برقی شهر جدید هشتگرد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی با عنوان «برکنار بولتون، دلایل و پیامدها» منتشر شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار برای مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۱۲۶۳ خود اظهارات مدیرکل امور اقتصادی استانداری البرز را انتخاب کرد و نوشت: ساوجبلاغ عروس شهرهای البرز است.

فروش قلیان در پارک‌ها ممنوع شد، اصرار متروی تهران برای تحویل خط متروی کرج به البرز و مردم باید از موضع نمایندگان مطلع باشند از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

«وقایع روز پانزدهم محرم الحرام» نیز عنوان سرمقاله روزنامه پیام سپیدار است.

روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۵۸۰ خود اظهارات معاون اول رئیس جمهوری را به عنوان مهمترین تیتر صفحه نخست خود انتخاب کرد و نوشت: با «نه گفتن» به مطالبات کودکان و نوجوانان مشکل حل نمی‌شود.

سرگیجه ترامپ از بحران‌های خود ساخته، دولت به تنهایی متولی کنترل اعتیاد نیست، بانک‌های ایرانی در راه پیوستن به سوئیفت روسی، حیوان‌آزاری چه مجازاتی دارد؟ و با وجود نتانیاهو آمریکا نیازی به دشمن ندارد از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین دنیای هوادار نیز در شماره ۳۰۷ خود مهمترین تیتر صفحه نخست را به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان اختصاص داد و نوشت: در چهار وزن اول بدون فینالیست ماندیم.

رنو و پژو دیگر جایی در ایران ندارند، علیرضا علیفر تا اطلاع ثانوی محروم شد، مهندس شاه‌کرمی در کنار مصطفوی! و نقش حیاتی کارآفرینی خانگی در اقتصاد از دیگر تیترهای مهم این روزنامه است.

از مجموع ۲۱۹ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۵ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، هشت دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۰ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.