دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز شامگاه یکشنبه به ایرنا گفت: این مرکز برای پوشش کامل مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در آمادگی کامل است.

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، همچون سالهای گذشته،تمام واحد های ستادی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ البرز در حالت آمادگی کامل بوده و به منظور پوشش کامل دسته های عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمصلی ها و گلزارهای شهدا و امامزاده‌ها در کنار عزاداران حسینی خواهند بود.

  یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، ۱۶ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس به همراه ۴۰ نفر نیروی کارشناس فوریت های پزشکی و نیز تیم بازرسی در اماکن مذکور مستقر بوده و در صورت بروز حوادث احتمالی امکان حضور درکمترین زمان ممکن بر بالین بیمار یا محل وقوع حادثه را خواهند داشت. 

همچنین از امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه  ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۲ دستگاه آمبولانس در محورهای مواصلاتی استان البرز مستقر شده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرزگفت: از هموطنان عزیز تقاضا داریم در صورت بروز حادثه اورژانسی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و ضمن ارائه شرح حال دقیق بیمار یا مصدوم و اطلاعات اجمالی از حادثه ، در صورت لزوم اعزام آمبولانس،  آدرس دقیق محل را به کارشناسان پاسخگو ارائه نموده و راه را برای عبور خودروهای امدادی باز نگه دارند.

حدود سه هزارهیات مذهبی در استان البرز فعالیت دارند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.