مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: براساس هماهنگی به‌عمل آمده با سازمان تبلیغات اسلامی و مسئولان هیات‌های مذهبی به‌ویژه در مناطق محروم البرز، عزاداران علاقه‌مند به مشارکت در امور خیر و احسان می‌توانند در کمک‌رسانی به نیازمندان مشارکت کنند.
محمد محمدی فرد افزود: ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد امام(ره) البرز در شب‌های عزاداری شهادت حسین‌بن‌علی(ع) در قالب طرح "احسان حسینی" ضمن ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین، نذورات مردم نیکوکار برای اطعام نیازمندان را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین کمک‌های مردم و خیّران البرزی به کمیته امداد در قالب صدقات و طرح اکرام ایتام و محسنین انجام می‌شود گفت: بیش از ۳۰ درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود که با اعتماد مردم این سهم در حال افزایش است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تاکید بر اینکه، کمک‌های جمع آوری شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود بیان کرد: کمیته امداد امام(ره) البرز به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت نیات خیر مردم نوع دوست مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محلی را راه‌اندازی می‌کند.
۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.