امروز کرج حال هوای عاشورا به خود گرفت، مسافران بهشت شور و حال خاصی به عزاداران حسینی بخشیدند و اشک ها دردیدگان جاری ساختند.

آنان آمده بودند تا بگویند که ایمان راستین به ذات حقتعالی و عشق بازی با شمشیر و گلوله در کربلا تا جبهه های دفاع مقدس یک راه بیش نیست، آنان در محرم آمده اند چرا که در امتداد نهضت حسینی آسمانی شدهاند.

آنان آمده اند که بگویند هنوز فرصت هست تا به شهیدان کربلا لبیک گفت و راه پرفروغ شهادت برای دفاع از حق تا قیامت باز است، شهیدان گمنام باخود پیام عشق و دلدادگی به محرم و عاشورای حسینی آورده اند و امروز دلها را به آسمان ها بردند تا نگاه ها به کرانه های دور دست رود.

شهدا با نشان محرم پای به محفل و اجتماع عاشورائیان گذاشته اند تا همنوا با عزاداران و سوگواران حقانیت راه حسین (ع) را فریاد بزنند، آنان سالها در غربت بوده اند و نام و نشان خود را به دفتر حضرت دوست سپرده اند.

گمنامان رهرو خمینی آرام و بی صدا محافل را نورافشانی می کنند و دل ها را به ریسمان جانان گره می زنند، آری استخوان های شکسته و بقایای از اجساد مطهرشان گویای این است که برای رسیدن به جانان تمام قد، فدا شده اند و هیچ نشانی از خود جز چند استخوان برجای نگذاشته و تا قیام قیامت و دمیدن صوراسرافیل همچنان بی نام و نشان خواهند ماند.

آنان آمده اند تا بگویند پی نام و نشان نباشید چرا که عشق به ذات حق با ریا و خودبینی میانه ای ندارد. امروز آمده اند تا بگویند شما هم مظلومیت ملت های ستمدیده عراق، سوریه، بحرین، یمن، افغانستان ، پاکستان، شیعیان کشمیر و لبنان را فریاد بزنید و از هیچ قدرتی جز حق هراس نداشته باشید.

شهدا آمده اند تا شفاعت کنند همه کسانی که در غفلت روزگار از پاکی ها دورمانده اند یا به نوعی دچار شک و تردید هستند.

   امروز اجتماع باشکوه رزمندگان عاشورایی شمال کرج غرق در شور حسینی بود، سیلاشک ها در سوگ شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس با عشق و دلدادگی به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عجین شده بود.

امروز شهدای گمنام نیز میهمان شیرخوراگان حسینی بودند، بر روی دستان مردم تشییع شدند و مردم بر دور  پیکرهای مطهر این عزیزانحلقه زدند و شفاعت می طلبیدند.

امروز شهدا در میان همرزمان خود بودند و از بالا به آنان سلام می گفتند و رشادت ها را یادآوری می کردند، رزمندگان شمال کرج یاران شهیدشان را درآغوش کشیدند و همه التماس دعا داشتند.

پیکرهای ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از امروز میهمان مردم استان البرز هستند و تا پایان دهه اول محرم در آئین های عزادارای مردم استان تشییع می شوند.

 پارک نبوت کرج عصر جمعه حال و هوای خاصی داشت ، گریه در سوگ شهدای کربلا ، گریه در سوگ در جبهه ها و گریه برای انتظار و مظلومیت شیعه درحصار گلوله های خصم، شیطان بزرگ و شمرها و یزیدهای زمان.

 بیش از ۱۰ هزار رزمنده دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا به این مکان مقدس آمدند و یکصدا حسین حسین فریاد زدند.

سعید فیروزگاه مسئول هیات رزمندگان اسلام شمال کرج به خبرنگار ایرنا گفت که این اجتماع بزرگ عاشورائیان به نام حضرت قاسم بن الحسن (ع) هر سال در ششم محرم برگزار می شود.

وی بیان داشت: دراین مراسم تلاش ها بر این است تا پیام نهضت حسینی و شهدای دفاع مقدس به نسل ها انتقال یابد.

آئین های عزاداری و سوگواری ماه محرم در مناطق مختلف استان البرز با شکوه خاصی در حال انجام است.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.