به گزارش خبرآنلاین: پیمان بضاعتی پور درحاشیه بازدید از پروژههای دهکده تفریحی-  گردشگری باغستان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و روزهایی که هوا زود تاریک می‌شود، ضرورت بهبود وضعیت روشنایی اماکن عمومی از جمله فضاهای سبز و تفریحی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با توضیح اینکه این سازمان برای زیباسازی و ارتقای امنیت و آرامش روانی شهروندان نسبت به تامین روشنایی معابر عمومی اقدام می‌کند، افزود: در این راستا با به کارگیری تمامی تجهیزات درصدد بهسازی پایه چراغ های تخریب شده و ترمیم، تعمیر و راه اندازی روشنایی پارکهای سطح شهر هستیم .

وی همچنین به احداث پست برق یک مگاواتی و نصب ترانس های توزیع برق در پست های زمینی و هوایی دهکده تفریحی گردشگری باغستان اشاره کرد و گفت: روشنایی معابر و مکان های تردد شهروندان، تامین برق سیستم های مکانیکی موتورخانه ها و مخازن انتقال آب از جمله اهدافی است که با احداث این پست محقق می شود.

این مسئول تصریح کرد: عملیات کابل کشی ۲۰ کیلو ولت به طول هفت هزار متر و نصب تیرهای سیمانی جهت اتصال برق به مخازن انتقال آب در ارتفاعات و نصب ترانس های توزیع برق از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است.

بضاعتی بیان کرد: توسعه و گسترش فضای سبز در ارتفاعات باغستان روند خوبی داشته و تجهیز این مرکز به امکانات رفاهی از جمله پیست دوچرخه سواری می‌تواند موجب رونق گردشگری این منطقه شود.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، تامین روشنایی معابر پارک ها، ساماندهی مبلمان  و استاندارد سازی وسایل بازی را از دیگر اقدامات این سازمان به منظور احیا و بازسازی پارکها و بوستان شهری عنوان کرد و افزود: کرج به شدت نیازمند توسعه و تجهیز فضاهای تفریحی و گردشگری است که با این اقدام شاهد غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها و کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی این شهر خواهیم بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1251718
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.