به گزارش خبرآنلاین: محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به وضعیت نابسامان جمع آوری زباله های تَر، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از شیرابه زباله ها در هنگام جمع آوری در سطح شهر جاری می شود که این موضوع آلودگی زیادی تولید می کند.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد استفاده پیمانکاران جمع آوری زباله فاقد استانداردهای لازم است، افزود: به منظور ارتقای سلامت شهر و شهروندان ضروری است این تجهیزات استانداردسازی شوند.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به وضیعت نامناسب سطل های مکانیزه حمل زباله گفت: علاوه بر کم بودن تعداد سطل های زباله و وضیعت ظاهری نامناسب آن ها، جابجایی این سطل ها نیز موجب سرگردانی شهروندان شده است.

این عضو شورا بر ضرورت خرید و افزایش تعداد سطل های مکانیزه حمل زباله در مناطق دهگانه، تاکید کرد.

رفع خاموشی زیر پل ها و زیرگذرها

نبیونی در ادامه با اشاره به ضرورت روشن بودن زیر پل ها و زیرگذرها افزود: شهرداری وظیفه دارد برای جلوگیری از رعب و وحشت شهروندان و تسهیل در تردد آنان در هنگام شب خاموشی زیر پل ها و زیرگذرها را رفع کند.  

وی در ادامه به ضرورت رسیدگی به وضعیت پل شهدای حصارک پرداخت و گفت: ماه ها است برای روشنایی این پل چراغ تعبیه شده اما این چراغ ها هنوز روشن نشده که این موضوع نیز باید پیگیری شود.

این عضو شورا با بیان اینکه وضعیت آسفالت و تابلوهای راهنماییِ محدوده این پل نیز نیازمند رسیدگی است، یادآور شد: این پل بخشی از ورودی شهر کرج محسوب می شود بنابراین پیگیری موارد مطرح شده کاملا ضروری است. 

لزوم قدردانی از فرهنگیان

نبیونی با بیان اینکه ۲ سال از عمر شورای پنجم می گذرد اما در هیچ برنامه ای از معلمان قدردانی نشده، گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و شروع مدرسه ها، امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1249077
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.