به گزارش ایرنا، دبیر پروژه مهر و معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش البرز در بازدید از مانور پروژه مهر ۹۸ در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج  به تاثیر مهم فضای فیزیکی مدارس در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه تحصیلی در بین دانش آموزان  پرداخت و اظهارداشت: برگزاری این مانور در واقع به صدا درآوردن زنگ آماده باش مدارس برای بازگشایی مدارس و استقبال از دانش آموزان و معلمان در اول مهرماه است.
مهریار کرمی خاطرنشان کرد: این مانوردر مدارس البرز اجرایی شده تا فرآیند پروژه مهر ۹۸ در البرز مورد بازنگری کارشناسانه قرار گیرد تا در فرصت باقی مانده نقاط ضعف برطرف شود.
وی بیان داشت: مجریان برنامه ملی پروژه مهر ۹۸ در بخش عمرانی و بهسازی، اصلاح محیط داخلی و خارجی مدارس را برای آماده سازی مدارس البرز را با مشارکت خیران، شهرداری ها، بخشداری و دهیاران تا مهر ۹۸ را برعهده دارند.
در این مانور تیم کارشناسی ستاد استانی پروژه مهر ۹۸ در قالب اکیپ های سرزده به مدارس البرز اعزام می شوند.
 مهمترین معیار سنجش کمی و کیفی این مانور را انجام شاخص ها و برنامه های تدوین شده پروژه مهر ۹۸ در مدارس البرز را تشکیل می دهد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این مانور به مدت یک هفته در مدارس نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش این استان آغاز شد تا مدیران مدارس پس از اعلام نظر کارشناسان برای رفع کاستی ها و ایجاد زیرساخت های مناسب در زمینه بازگشایی مدارس اقدام کنند.
کرمی گفت: تعمیر سرویس های آبخوری و بهداشتی، فضای آموزشگاهی ، رنگ آمیزی ، بهسازی، لکه گیری ، آسفالت و خط کشی محل عبور دانش آموزان از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح در مدارس البرز انجام و یا در حال اجراست.
وی تاکید کرد: آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان یکی از خاطره انگیز ترین خاطرات روزهای زندگی برای آنان است و ما به عنوان یک مجموعه خدمات رسان تلاش می کنیم تا بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در محیطی شاد و ایمن فراهم کنیم.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.