به گزارش ایرنا، حسین فاضلی روز سه شنبه در دیدار با استاندار البرز افزود: در مجموع روحیه حاکم بر استان را روحیه وفاق و همراهی می بینیم و تدبیر استاندار البرز به عنوان نماد حاکمیت در استان این وحدت و هم افزایی را تقویت کرده است.

وی ادامه داد: کرج در سایه تهران دیده می شد و همجواری با پایتخت محاسن و معایبی دارد و البرز  به لحاظ جغرافیایی، فرصت ها و ظرفیت های بسیاری دارد که  اکنون از حالت خوابگاهی خارج شده و مقصدی برای مهاجران است.
 فاضلی گفت: تهران و کرج به یکدیگر متصل هستند و ارتباط تنگاتنگی از جهات امنیتی و اقتصادی دارند بطوری که لازمه کار در این استان همدلی و همراهی که در دستگاه های حاکمیتی استان است.
 در مجموع روحیه حاکم بر استان را روحیه وفاق و همراهی می بینیم و تدبیر استاندار البرز به عنوان نماد حاکمیت در استان این وحدت و هم افزایی را تقویت کرده است.
 بنده به عنوان نماینده عالی قوه قضائیه در استان وظیفه سیاست گذاری و هماهنگی بین سایر سازمان های قوه قضائیه را در جهت سیاستگذاری برای بهره برداری از فضای وحدت و همدلی استان در جهت خدمت به مردم را دارم.

 هیچ واحد تولیدی از فعالیت باز نمی ماند
 در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بیان کرد: البرز به عنوان نزدیک ترین استان به تهران از موقعیت استراتژیک و حساسی برخوردار است که توجه دستگاه حاکمیتی را به خود جلب کرده است. 
حاجی رضا شاکرمی  با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در استان البرز کاهش ترافیک است گفت: همجواری تهران و البرز منجر به آن شده که بسیاری از شاغلان تهران ساکن البرز باشند به این منظور برای تامین رفاه و احترام به حقوق و وقت شهروندان ضروریست در خصوص گشایش راه ها تلاش بیشتری شود. 
وی با اشاره به تسریع در روند تکمیل پروژه بزرگراه همت افزود: تکمیل پروژه بزرگراه همت می تواند بخش اعظمی از ترافیک تهران کرج را کاهش دهد و قوه قضائیه از هر نوع همکاری برای سرعت بخشی در روند اجرای پروژه کوتاهی نخواهد کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با  اعلام اینکه یکی دیگر از مباحث مهم در استان البرز اردوگاه ماده ۱۶ است افزود: یکی از استانهایی که وجود اردوگاه ماده ۱۶ در آن ضروت دارد، البرز است همچنین در غرب کشور اردوگاه ماده ۴۳ نداریم که اگر به همت استاندار  البرز و همراهی دستگاه ها بتوان این امکان را راه اندازی کرد اقدام بسیار موثری صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی زراعی در استان البرز قوه قضائیه را بسیار درگیر کرده  است بیان کرد: با توجه به درخواست مردم برای تغییر کاربری اراضی زراعی دولت می تواند با برنامه ریزی بخش شمال اتوبان را که شرایط مناسبی دارد به این امر اختصاص دهد.
شاکرمی درباره مصوبات شورای امنیت ملی که به صورت مشترک بین تشکیلات قضایی و دستگاه های اجرایی است گفت: شورای عالی امنیت ملی در سال ۹۶ وظیفه جلوگیری از ساخت ساز و رفع تصرف را برعهده استانداری ها گذاشت تا مناطقی که جزء بستر رودخانه محسوب می شوند بر اساس بند۴ ماده ۲ اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهند با توجه به اینکه ممکن است در سال جاری با پدیده سیل رو به رو شویم لازم است برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند برنامه ریزی لازم صورت گیرد. 
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به اهمیت آلودگی هوا در کلانشهرها افزود: بر اساس دستورالعملی که قوه قضائیه دارد وظایف تمام دستگاه ها در آن مشخص شده که ضروری است با همکاری تمام دستگاه های مربوطه اقدامات لازم در خصوص کاهش وکنترل آلودگی  انجام گیرد.
 وی اظهار داشت: آلودگی هوا از آبان ماه شروع می شود که اثر گذارترین بخش بر روی آن طبق تحقیقات صورت گرفته ناوگان حمل نقل شهری است که حدود ۸۰ درصد ار آلودگی را در بر می گیرد وضروری است در این خصوص اقدامات اساسی صورت گیرد. 
شاکرمی با اشاره به اهمیت رونق تولید گفت: استاندار البرز برای حفظ اشتغال و رونق تولید زحمات بسیاری کشیده  و با حساسیت به این موضو ع پرداخته و پیگیری می کنند اما بخش تولید همچنان نیاز به حمایت جدی و عملی است خصوصا مسائل مربوط به محیط زیست و لکه های صنعتی که باید به دنبال آن باشیم که سامان دهی شده وبه شهرک صنعتی تبدیل شوند.
وی تاکید کرد: قوه قضائیه اجازه نمی دهد تا هیچ واحد تولیدی از فعالیت باز بماند و هر جا که بتواند در حفظ اشتغال وحل مشکل قانونی ورود می کند تا بتواند نقشی برای حفظ اشتغال ورونق تولید داشته باشد.

۸۰۲۹/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.