به گزارش ایرنا، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این استان با بیان اینکه ۵۲ موکب برای البرز در نظر گرفته شده اظهار داشت: با توجه به برداشته شدن ویزا، حجم زائران  افزایش می یاید که تلاش کرده ایم تا به همین میزان ظرفیت ها را نیز افزایش دهیم.

با توجه به وسعت کار نیازمند هماهنگی و همکاری دقیق تر میان حوزه ها هستیم، ستاد مرکزی اربعین در استان ها شکل گرفته، وظایف اعضای ستاد مشخص و کمیته ها نیز تشکیل شده و احکام آنها صادر شده اند.

وی با بیان اینکه در هفته آبنده همایش موکب داران را خواهیم داشت اظهار داشت: دستگاه هایی از جمله صمت، راهداری، گمرک، هلال احمر، صدا و سیما، شهرداری و شوراهای اسلامی بایستی کمک کنند تا در این زمینه توفیق لازم را داسته باشیم.

اختصاص ۸۰ دستگاه اتوبوس به زائران اربعین حسینی البرز

علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج نیز در این نشست عنوان کرد با هدف خدمات رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی ۸۰ دستگاه اتوبوس به عراق برای جابه جایی زائران اعزام که بخشی جابه جایی مسافران تا مرز و بخشی تا داخل عراق را به عهده خواهند داشت.

همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای گرامیداشت اربعین حسینی لحاظ که بخشی برای انجام اقدامات در ستاد بازسازیذ عتبات عالیات تخصیص می یابد و بخشی نیز در قالب اعزام ۲۰۰ پاکبان از سوی شهرداری کرج صورت می گیرد.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.