به  گفته فرمانده انتظامی استان البرز ، درپی دریافت پرونده سرقت اماکن خصوص و داخل خودرو به همراه ۹ نفر متهم و اموال مسروقه از کلانتری ۳۲ حصارک به پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص نحوه سرقت ها و شناسایی مالباختگان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.
طبق تحقیقات اولیه مشخص شد که ماموران کلانتری ۳۲ حصارک چند روز گذشته به سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر می کنند که راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با تعقیب خودرو چهارسرنشین آن دستگیر و از داخل خودرو آن ها ۲ دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه به ایرنا گفت که  مخفیگاه سارقان تحت محاصره قرار گرفت و سایر همدستان آن ها که چهار مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.

از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تجهیزات داخل خودرو ، لوازم خانگی ، فرش ، دوچرخه ، پلاک خودرو و ... کشف شد.
متهمان در بازجویی کارآگاهان اذعان داشتند که با تشکیل یک باند ۹ نفره و با استفاده از ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تیبا اقدام به ۳۲۸ فقره سرقت  ، شامل ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۷۸ فقره سرقت از اماکن، مغازه و... در مناطق باغستان ، حصارک و مهرشهر کرج کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مالخر می فروختند که با تلاش کارآگاهان مالخر  در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد .
تلاش برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.