به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی در نهمین همایش روسای ایثارگران سازمان ثبت احوال کشور که روز پنجشنبه در مجتمع ایثار شهرستان ساوجبلاغ شد،افزود : این استان سال گذشته بستر سازی مناسب در ردیف سه استان برتر کشور در زمینه جذب سرمایه های بخش خصوصی شناخته شد.

استاندار البرز با اشاره به امنیت بالای این استان اضافه کرد: به واسطه این امر، البرز به منطقه ای  امن برای سرمایه گذاری تبدیل شده  است.

شهبازی افزود:  البرز به عنوان مهاجرپذیرترین استان کشور، نیازمند توجه ویژه ملی برای ارتقا زیرساخت های لازم و تامین نیازهای  جمعیت میلیونی آن  است.

وی  با اشاره به روحیه ایثاگری  مردم استان البرز ، عنوان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری ، بسیجی باید در میدان باشد تا ارزش های انقلاب حفظ شود.

استاندار البرز گفت:  نیاز است که مصادیق ایثار و شهادت در مصادر مختلف کشور به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضور موثر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدا هرگز در دلها نمی میرد، گفت: البرز بیش از پنج هزار شهید والامقام برای تحقق و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

شهبازی افزود: امید است بتوانیم با ادامه این مسیر، زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر البرز و به تبع آن میهن اسلامی را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جای خرسندی دارد که سازمان ثبت احوال کشور با تلاش ها و ایثارگری های کارکنانش و مدیریت صحیح مفتخر به کسب مقام نخست در بین  دستگاه های اجرایی کشور در اولین دوره طرح ملی سنجش رضایتمندی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه البرز آخرین استان کشور است که در سال ۸۹ ثبت و مستقل شد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری این استان به لحاظ تنوع اقوام نگرش های مختلف، ایران کوچک لقب گرفته و رنگین کمانی از اقوام در نهایت صلح و همگرایی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

استاندار البرز گفت: آگاهانه از ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری می کنیم و امید است در این راه توفیق روز افزون یابیم.

۹۹۳۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.