داکت اسپلیت  در اصل نوعی سیستم سرمایشی و گرمایشی متداول و پیشرفته است که این روزها به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است.

به گزارش ایسنا منطقه البرز،  این سیستم تهویه هوا با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد توانسته به سرعت در میان کاربران رواج یابد. داکت اسپلیت را شاید بتوان از جهاتی همانند اسپلیت معمولی (کولر گازی) دانست که البته تفاوت های بارزی نیز با آن دارد .  از جمله این تفاوت ها این است که دستگاه هواساز (یونیت داخلی) زیر سقف نصب و به وسیله یک کانال، هوای سرد و یا گرم وارد محیط مورد نظر جهت تهویه می‌شود.

راهنمای خرید دستگاه داکت اسپلیت

به طور کلی داکت اسپلیت می‌تواند گزینه مناسبی برای تهویه مطبوع محل زندگی یا کار شما باشد. بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید با مدل‌های مختلف آن آشنا باشید. سیستم‌های داکت در دو نوع معمولی و اینورتر به بازار عرضه می‌گردند. این دو از جهت نوع نیروی محرکه با یکدیگر تفاوت دارند. یعنی در مدل اینورتر سرعت می تواند متغیر باشد. در حالی که در نوع معمولی دور کمپسور ثابت است. طبیعتا مدل اینورتر با توجه به امکان تعویض دور کمپرسور از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

فروشگاه اینترنتی یابان عرضه کننده طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های داکت اسپلیت در برندهای معروف سامسونگ، داکت اسپلیت ال‌جی، گلکسی، دایکین، گرین، گری، آرن، میتسوبیشی، آمریکن پرو و کولکس است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای مکان های خاصی تعبیه شده اند. اما صرف نظر از برند، هنگام خرید داکت اسپلیت به دو نکته اساسی توجه داشته باشید. نخست آن که ظرفیت دستگاه را متناسب با مساحت محل انتخاب کنید. یعنی اگر قرار است دستگاه فضای بزرگی را تحت پوشش قرار دهد، به طبع باید ظرفیت بالاتری از دستگاه های خانگی داشته باشد. و دوم این که به برق مصرفی و بازده سیستم توجه لازم را داشته باشید. قیمت پایین تر از معمول یک دستگاه ممکن است منجر به هزینه های جانبی در مصرف بالای برق آن شود.

قیمت داکت اسپلیت در بازار

با توجه به نوسانات نرخ ارز، دستگاه داکت اسپلیت با قیمت های متفاوتی در بازار یافت می شود از این رو ما با جستجو و بررسی فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه در حال فعالیت هستند سعی کردیم با توجه به تمام برندهای موجود در بازار یک حدود قیمت براساس اینورتر / غیر اینورتر بودن و ظرفیت های مختلف در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهیم تا بتوانید با دید بهتری اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.