رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی البرز  با بیان اینکه فعالیت‌های بین المللی به هدایت بخشی بیشتر آموزش‌های مهارتی کمک می‌کند، گفت: در صورتی می‌توانیم به فعالیت در فضاهای آموزشی عالی دیگر کشورها ورود کنیم به اعتبار سنجی بین المللی  برسیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، پیمان دانش کار آراسته عصر امروز سه‌شنبه ۲۲ مرداد در مراسم راه اندازی مرکز آموزش بین المللی قند کرج با اشاره به اینکه این مرکز امروز مجوز پذیرش دانشجوی غیرایرانی و غیرمقیم را دریافت کرد، اظهار کرد: البرز استان علم و فناوری است و بسیاری از موسسات آموزشی با ظرفیت بین المللی در این استان مستقر هستند و اکنون این مرکز به  ظرفیت‌های موجود افزوده شده است. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه امید است سایر مراکز علمی- کاربردی البرز نیز به این سطح از پیشرفت دست یابند، گفت: این مرکز ظرفیت‌های دیگری مانند برگزاری استارتاپ‌ها و نمایشگاه‌های مشترک، پژوهش‌های کاربردی مشترک و همچنین تبادل اطلاعات میان استاد و دانشجو را فراهم می‌کند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت:  مرکز علمی کاربردی قند کرج جزو ۱۰ مرکز نمونه برتر کشور معرفی شده که این انتخاب بر اساس فرآیند سطح بندی صورت گرفته است که مشتمل بر ۱۸۰ شاخصه است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های بین المللی به هدایت بخشی بیشتر آموزش‌های مهارتی کمک می کند، ادامه داد: در صورتی می توانیم به فعالیت در فضاهای آموزشی عالی دیگر کشورها ورود کنیم به اعتبار سنجی بین المللی  برسیم.
دانش کار آراسته با تاکید بر اهمیت کارآفرینی و پژوهش محور بودن در سطح دانشگاه‌ها  به منظور جذب هر چه بیشتر دانشجویان خارجی عنوان کرد: این مهم در مراکز کارآفرینی نیز مورد توجه است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.