مدیر ناحیه 4 آموزش و پرورش البرز گفت: با افزایش سه درصدی تعداد ثبت نامی‌ها، جمعیت دانش آموزی این ناحیه در سال تحصیلی جدید به 125 هزار نفر می‌رسد .

قاسم پوستین دوز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: سال گذشته 124 هزار دانش آموز در مقاطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی در ناحیه چهار به عنوان پرتراکم ترین ناحیه آموزشی استان مشغول تحصیل بودند که طبق پیش بینی‌ها و روند ثبت نام موجود، جمعیت آنها در سال تحصیلی جدید سه درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید جمعیت دانش آموزی این ناحیه به 125 هزار نفر می‌رسد، افزود: بیشتر دانش آموزان این ناحیه در مدارس دولتی مشغول تحصیل هستند.

این مسئول توضیح داد: با توجه به افزایش سال به سال جمعیت دانش آموزی استان باید به فکر افزایش تعداد کلاس‌های درس و مدارس استان باشیم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز موجود در این حوزه باشیم.

پوستین دوز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به گلایه برخی خانواده‌ها از اجباری بودن لباس فرم دانش آموزی تصریح کرد: طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزی از سه سال پیش در کلیه مدارس کشور اجرایی می‌شود و بر مبنای آن در صورت توافق انجمن اولیا و مربیان، لباس فرم مدارس تغییر می‌کند.

وی اظهار کرد: اجرای طرح لباس فرم دانش آموزی با هدف ایجاد نظم و یکنواختی در پوشش دانش آموزان اجرایی می‌شود و در صورتی که انجمن اولیا و مربیان برای اجرای آن به توافق نرسند، خرید لباس برای دانش آموزان اجباری نیست وهیچ مدیری نمی‌تواند والدین را برای خرید لباس نو مجبور کند.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، در حال حاضر جمعیت دانش‌آموزی البرز به 460 هزار نفر می‎رسد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.