مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به طرح الزام استفاده از کارت سوخت گفت: کارت‌های سوخت جایگاه‌های توزیع همچنان فعال است اما مالکان خودرو باید هر چه زودتر کارت سوخت خود را دریافت کنند.

ابراهیم توسلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، در خصوص وضعیت توزیع سوخت با الزامی شدن طرح استفاده از کارت سوخت گفت: علی‌رغم تأکید بر استفاده از کارت سوخت شخصی اما کارت سوخت جایگاه‌های عرضه همچنان فعال است.

وی افزود: تأکید بر این است که مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند، بر همین اساس میزان بنزینی که با کارت سوخت جایگاه‌های عرضه می‌توان دریافت کرد از 60 لیتر به 40 لیتر کاهش یافته است.

توسلی در خصوص سهمیه کارت سوخت شخصی هم گفت: کارت سوخت شخصی هر ماه 200 لیتر سهمیه دارد و هر روز فقط 60 لیتر می‌توان سوخت دریافت کرد، این سهمیه در صورت استفاده نشدن به ماه‌های بعد منتقل نمی‌شود.

وی با تأکید مجدد بر استفاده از کارت سوخت شخصی خاطرنشان کرد: مالکان خودرو برای دریافت کارت سوخت با در دست داشتن کارت خودرو، کارت ملی و بیمه‌نامه به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند تا پس از ثبت نام، کارت از طریق پست برای آنان ارسال شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی البرز افزود: کسانی که قبلاً برای دریافت کارت سوخت مراجعه اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس+10 (اینجا) وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، هزینه ثبت نام کارت سوخت 10 هزار تومان است.

همچنین در صورتی که مالکان خودروها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبه‌رو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام کنند و تا امروز علاوه بر رمز جاری کارت، ۴ رقم آخر کد ملی شخصی که نام او پشت کارت سوخت درج گردیده، به عنوان رمز کارت در جایگاه سوخت‌گیری، قابل قبول است.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.