به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی اظهار کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران وبا برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار های نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری ، عنوان کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستاهای استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

وی در ادامه به توزیع نفت سفید خانوارهای روستایی استان اشاره و و تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، هم اکنون ۲۰هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان اردبیل  وجود دارند که نفت سفید موردنیاز این افراد از طریق توزیع کالابرگ و از طریق ۲۴۰ باب فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل به اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید خانوارهای روستایی ونفتگاز ادوات کشاورزی و مزایای اجرای  این طرح اشاره، افزود: این شرکت با مهیا کردن زیرساخت‌های لازم خواستار اجرای توزیع الکترونیکی نفت سفید خانوارهای روستایی و نفتگاز ادوات کشاورزی استان است.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی توسط کارشناسان این منطقه در سطح روستاهای استان و حذف بیش از۵۰۰ دستگاه تراکتور از چرخه دریافت سوخت، خاطرنشان کرد: درحال حاضر ۱۵ هزار دستگاه تراکتور و ۹۰۰ دستگاه کمباین در سطح روستاهای استان فعال هستند، که از اول فروردین ماه لغایت آخر تیر ماه ۹۸ بیش از ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر سوخت نفتگاز در این مورد بین کشاورزان استان اردبیل توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1236820
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.