تلفن ۱۱۵ مرکز فوریت های پزشکی استان البرز از ۱۲ تا ۱۸ مرداد ماه جاری، پاسخگوی ۱۱ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی بود که به سه هزار و ۲۲۳ ماموریت  امدادی انجامید.

در جریان انجام این تعداد ماموریت، ۴۴۷ مورد امداد زسانی  به مصدومان به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۷۷۵ مورد  ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.
تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ البرز بیش از یک هزار و ۲۸۰ بود و یک هزار و ۳۳۲ نفر از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

دکتر مهرداد بابایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز شامگاه یکشنبه به ایرنا گفت: در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به ۶ ماموریت ، ۱۱ مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد که از جمله می توان به عملیات انتقال ۲ مصدوم حادثه سقوط خودرو به دره در محدوده شهرستانک جاده چالوس اشاره کرد .
وی افزود: به هموطنان عزیز توصیه می شود در صورت مواجهه با حوادث ترافیکی ، ابتدا از وجود مصدوم در صحنه مطمئن شده و سپس با شماره ۱۱۵ تماس حاصل نمایند.

بابایی گفت : ائه اطلاعات لازم از تعداد مصدومان ، نشانی دقیق حوادث ضروری است ضمن آنکه از  مداخله افراد نا آگاه و جابجایی غیر اصولی مصدوم جلوگیری کرده و از تجمع در محل خودداری نمایند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.