مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: ۲۱ هزار مسکن در شهر جدید هشتگرد ایجاد شده که بیش از ۱۹ هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود صفدری امروز در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک به اصحاب رسانه، گفت: مطالبات مردم شهر جدید هشتگرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه مترو هشتگرد ۱۲۰ میلیون تومان از منابع داخلی، هزینه شده است درحالی که سوددهی تکمیل این پروژه چندین برابر تامین مالی این پروژه است.

صفدری با اشاره به تلاش برای اتمام پروژه مترو در راستای تامین خدمات عمومی از پیشرفت ۸۸ درصدی فیزیکی پروژه مترو خبر داد.

صفدری گفت: ۲۱ هزار مسکن در شهر جدید هشتگرد ایجاد شده که بیش از ۱۹ هزار واحد آن به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به تصمیم گیری تغییر نام شهر جدید هشتگرد، افزود: از سال ۸۵ تا کنون این شهر به نام "مهستان" مطرح شد اما به تصویب نرسید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: چهار مرکز محله در این شهر، ایجاد شده که تکمیل این مراکز در دستور کار است و احداث یکی از این مراکز رو به اتمام است.

صفدری اذعان داشت: تامین خدمات رسانی به شهروندان با توجه به اهمیت آن و در راستای مشارکت سرمایه گذاران به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به ایجاد بیمارستان، اظهار کرد: در نظر داریم با همکاری ادارات دولتی و به منظور محقق شدن مهمترین نیاز و مطالبه مردم احداث شهر جدید هشتگرد را به شهر نمونه تبدیل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.